شمانیوز
شما نیوز

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت خبر داد:

برگزاری دوره هم اندیشی ارزیابی انطباق برنامه عملیاتی سازمان بیمه سلامت

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت گفت: دوره هم اندیشی ارزیابی انطباق برنامه عملیاتی سازمان بیمه سلامت در دو بخش ستادی و استانی برگزار شد.

برگزاری دوره هم اندیشی ارزیابی انطباق برنامه عملیاتی سازمان بیمه سلامت

به گزارش شمانیوز به نقل از آی هینا، امیر پیروزیان درباره این دوره هم اندیشی که در جلسه توجیهی فرآیند ارزیابی انطباق برنامه های عملیاتی ستاد سازمان برگزار شد، افزود: این دوره با حضور راهبران و کاربران ستادی در دو بخش کاربران و راهبران ستادی برنامه عملیاتی و با حضور ارزیابان ستادی فعالیت های استانی برگزار شد.

 

وی ادامه داد: تحقق ماموریت ها و  اهداف راهبردی سازمان منوط به انجام به موقع و صحیح برنامه های عملیاتی است.  برنامه عملیاتی ستاد سازمان  هر ماه بر اساس برنامه زمان بندی پایش و ارزیابی می‌شود.

 

پیروزیان بیان کرد: میزان پیشرفت برنامه‌های ستادی علاوه بر ارزیابی ماهانه توسط ارزیابان ستادی این دفتر به صورت فصلی در جلسات مشترک بین مدیران ستادی و استانی هم ارزیابی می شود.

 

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت اظهار داشت: با توجه به سپردن نظارت بر عملکرد ارزیابان ستادی و استانی به دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، برنامه ریزی دقیق در زمینه نظارت بر برش های استانی برنامه عملیاتی ادارات کل استانی انجام می شود.

 

پیروزیان گفت: دوره آموزشی و هم اندیشی کاربران و راهبران برنامه عملیاتی ادارات کل استانی بیمه سلامت نیز در آینده نزدیک برگزار می شود. هدف از برگزاری این جلسه ها ارتقای آگاهی راهبران و کاربران ادارات کل ستادی و یکسان سازی فرآیند ارزیابی انطباق و مفاهیم کلیدی برنامه های عملیاتی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied