شمانیوز
شما نیوز

رئیس انجمن فولاد در پیام به همایش "عبور از بحران در صنعت متالورژی و فولاد":

با حذف قوانین و مقررات مزاحم، تسهیل گر صادرات فولاد باشید

دکتر سبحانی، رئیس انجمن فولاد و نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در پیام به همایش "عبور از بحران در صنعت متالورژی و فولاد" خواستار حذف قوانین و مقررات مزاحم به منظور توسعه صادرات فولاد شد.

با حذف قوانین و مقررات مزاحم، تسهیل گر صادرات فولاد باشید

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از چیلان: دکتر سبحانی، رئیس انجمن فولاد و نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در پیام به همایش "عبور از بحران در صنعت متالورژی و فولاد" خواستار حذف قوانین و مقررات مزاحم به منظور توسعه صادرات فولاد شد. وی در پیام خود از همه دستگاه های حاکمیتی خواست بهره گیری از توان بخش خصوصی، تشکل های صنفی و اتاق های بازرگانی و اعتماد به نظرات کارشناسی آنان به عنوان مشاورین امین دستگاه های اجرایی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

به گزارش  چیلان ، مهم ترین محورهای این پیام به شرح زیر است:

تحریم ها از منظر صادرات تهدید ولی از منظر فرصت توسعه ساخت داخل فرصت است.

این فرصت بایستی با تدبیر و به نحو احسن مدیریت شود تا بازارهای صادراتی که طی سالیان و با مشقت تصرف شده اند، خدای ناکرده از دست نرود.

لازم است بهره گیری از توان بخش خصوصی، تشکل های صنفی و اتاق های بازرگانی به عنوان مشاورین امین دستگاه های اجرایی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

بومی سازی، توسعه تکنولوژی و بهره گیری حداکثری از توان ساخت داخل نیاز امروز صنعت فولاد است.

ساختارهای اطلاعاتی، ارتباطی و حمایت های مالی از بومی سازی در زنجیره فولاد با محوریت ایمیدرو و با مسئولیت انجمن فولاد در حال تحقق است.

متن کامل پیام رئیس انجمن فولاد به همایش ” عبور از بحران متالورژی و فولاد” را در زیر بخوانید:

لن

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied