شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

بولگانو، بهترین فروشگاه خرید کتانی اورجینال در ایران

پیاده‌روی، طبیعت گردی، ورزش و نرمش را اگر از زندگی کنونی بشر حذف کنیم، به ربات‌هایی کارگر تبدیل می‌شوند که باید سر ساعت مشخصی سر کار حاضر شوند، به وظایف خود عمل کنند و عصر به تخت خواب خود برگردند تا برای فعالیت‌های تکراری فردا تجدید قوا کنند. بنابراین ناگزیر به اختصاص زمان‌هایی برای تفریح و پیاده‌روی هستید و در این میان خرید کفش اسپرت مردانه و خرید کتانی بسیار حائز اهمیت به‌نظر می‌رسد.

پیاده‌روی، طبیعت گردی، ورزش و نرمش را اگر از زندگی کنونی بشر حذف کنیم، به ربات‌هایی کارگر تبدیل می‌شوند که باید سر ساعت مشخصی سر کار حاضر شوند، به وظایف خود عمل کنند و عصر به تخت خواب خود برگردند تا برای فعالیت‌های تکراری فردا تجدید قوا کنند. بنابراین ناگزیر به اختصاص زمان‌هایی برای تفریح و پیاده‌روی هستید و در این میان خرید کفش اسپرت مردانه و خرید کتانی بسیار حائز اهمیت به‌نظر می‌رسد.

نکات مهم برای خرید کفش اسپرت مردانه

ما در این مطالب نکاتی را به شما یادآوری می‌کنیم که با توجه به آن‌ها می‌توانید یک خرید موفق و یک گردش دلچسب را تجربه کنید.

  • پای خود را بشناسید

اولین و مهم‌ترین نکته برای خرید کتونی و کفش اسپرت، دانستن سایز پا و اندازه دقیق آن است. گاهی وقت‌ها دوپای یک انسان اندازه‌های متفاوتی دارند، ممکن است سینه پای برخی‌ها پهن و برخی دیگر باریک باشد. ممکن است انگشت کوچک پای بعضی از افراد قد بلندتر از سایر انگشتانش باشند، بنابراین باید پای خود را دقیقا بشناسید.  شاید برایتان جالب باشد که بدانید ممکن است سایز پای شما در بزرگسالی هم تغییر کند. پس بهتر است اگر قصد خرید کتانی دارید، حتما پیش از خرید پاهای خود را اندازه بگیرید. اگر می‌خواهید خرید خود را مجازی انجام دهید، اهمیت اندازه‌گیری بیشتر می‌شود.

یک کفش اسپرت مناسب باید از جلو و کناره‌ها قدری فضای آزاد داشته باشد تا پا بتواند نفس بکشد، جریان هوا در آن تداوم داشته باشد تا زمینه رشد باکتری و قارچ فراهم نشود. هم‌چنین مهم است که قوس کف پاهایتان را بشناسید. اگر قوس زیادی دارید از کفش‌هایی استفاده کنید که کفی بالشتکی دارند.

  • کفش‌ها را چند کاره نکنید

در خرید کفش اسپرت مردانه مهم است که شما می خواهید آن را برای چه موقعیتی استفاده کنید؟ قدم زدن؟ گردش در طبیعت؟ ورزش سبک؟ دویدن؟

باید پاسخ مناسبی برای این سوال پیدا کنید. کفش اسپرت مخصوص پیاده‌روی، زیره سفتی دارد و نباید از آن برای دویدن استفاده کرد. در خرید کتونی برای دویدن دقت کنید که زیره این کفش باید نرم و قابل انعطاف باشد. اگر دویدن و پیاده روی جزیی جدا نشدنی از زندگی شماست، برای هر مقصود کفش‌های جداگانه تهیه کنید. با این روش هم سلامتی شما تضمین می‌شود، هم از فرسودگی زود هنگام کفش خود پیشگیری می‌کنید و هم برای موقعیتی، یک کفش مناسب در کمد دارید.

4

  • به کیفیت اهمیت دهید، حتی اگر هزینه بیشتری صرف کنید

برای خرید کتانی، بهتر است کیفیت برایتان مهم‌تر از قیمت باشد؛ چراکه آسیب دیدن شما در هنگام دویدن یا گردش، تمام زندگی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. کفش اسپرتی‌ که استانداردهای لازم را نداشته باشد، هزینه‌های مادی و جسمی برای شما به‌بار می‌آورد.  بسیاری‌ها معتقدند خرسدن کفش مناسب، یک سرمایه‌گذاری بزرگ دست؛ چراکه تا مدت‌ها از هزینه‌های جانبی شخصی شما کم می‌کند. بنابراین درست و اصولی انتخاب کنید تا از نتیجه آن سود ببرید.

  • به جنس کفش اهمیت دهید

در هنگام خرید کتانی و خرید کفش اسپرت مردانه به جنس آن اهمیت دهید. رویه کفش باید زمینه تنفس پا را فراهم کند، بنابراین بهتر است از جنس پارچه یا تورهای تافته باشد. این‌گونه جلوی تعریق پا گرفته می شود و کفش بوی بد نمی‌گیرد. زیره کفش نیز باید با کیفیت باشد تا پاشنه‌ها آسیب نبینند. در خرید کفش راحتی، زیبایی یک مولفه اصلی است، اما کاربردی بودن آن نیز مهم است. بنابراین مهم است که چه جنس کفشی را به پاهایتان هدیه می‌دهید.

چگونه با کفش اسپرت و کتانی، ظاهری زیبا داشته باشیم

همه افراد چه مرد و چه زن، قطعا چند جفت کفش اسپرت و کتانی در کمد خود دارند. ممکن است شما هم از آن دسته افرادی باشید که گمان کنید خرید کتانی نیاز به ست کردن و هماهنگی با سایر اجزای ظاهر ندارد و کفش راحتی است!

اما خیلی‌ها هستند که با ‌کفش‌های راحتی هم جذاب و زیبا به نظر می‌رسند. برای اینکه با کتانی و کفش اسپرت هم خوشتیپ به‌نظر بیایید لازم است چند اصل را رعایت کنید.

درست است که خرید کتانی و خرید کفش اسپرت مردانه معمولا به منظور گردش، پیاده‌روی و دویدن است، اما استفاده از آن‌ها را محدود نکنید. با ست کردن رنگ کفش راحتی با بند ساعت، تیشرت یا هودی خود می‌توانید از آن برای قرارهای غیر رسمی و دیدارهای دوستانه هم استفاده کنید.

نکته دیگر اینکه مهم نیست از کدام یک از برندهای معروف اقدام به خرید کتونی می‌نمایید، مهم است که همواره آن را تمیز نگه دارید. کتانی را مدام باید با براش مخصوص یا مسواک تمیز کنید، بندهای  آن را بشویید و با اسپری‌های خوشبوکننده و ضدعفونی کننده، بوی بد را از آن دور کنید و قارچ‌ها را از بین ببرید.

مساله دیگر این است که هماهنگ کردن کتانی با لباس یا اکسسوری‌هایی که قبلا داشتید، می‌تواند ظاهر متفاوتی از شما بروز دهد. بنابراین به دنبال خرید کتانی باشید که با محتویات کمد لباس شما هم‌خوانی داشته باشند، وگرنه مجبورید هزینه‌های اضافی متحمل شوید و لباس و زیورآلات بخرید تا با کفش راحتی شما هماهنگ شود.

4 - Copy

بهترین فروشگاه برای خرید کتانی

در این روزها که خروج از منزل و حضور در بازارهای شلوغ ممکن است به قیمت از دست رفتن سلامتی تمام شود، منطقی‌ترین گزینه پیش رو برای خرید کتانی و خرید کفش اسپرت مردانه مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی است. البته نه هر فروشگاهی؛ بلکه باید به سراغ آنلاین شاپ‌هایی رفت که سابقه قابل توجهی در عرضه کفش اسپرت داشته باشند. بولگانو یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌های عرضه کفش‌های ورزشی، اداری، مجلسی، کفش کار و کفش اسپرت است که تلاش کرده با کیفیت‌ترین محصولات از برترین برندهای جهانی را با قیمتی ارزان به هم‌وطنان سراسر کشور عرضه کند.

ضمانت کیفیت کالا، ضمانت مرجوعیت و پشتیبانی قوی و آنلاین از جمله خدمات فروشگاه کفش بولگانو به مشتریان است.

سخن پایانی

خرید کتانی و خرید کفش اسپرت مردانه، به اندازه خرید کفش‌های رسمی، اداری و مجلسی اهمیت دارند، زیرا زیباترین لحظات شما در زندگی زمانی رقم می‌خورد که به کارهایی که دوستش دارید نظیر گردش، ورزش و قدم زدن می‌پردازید. بنابراین مهم است که کفش‌های باکیفیتی را انتخاب کنید که هم پولتان جای درستی صرف شود و هم قلب دومتان سالم بماند. در این روزهای کرونایی، بهترین راه برای خرید کتانی مرغوب، مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مانند بولگانو است. بولگانو با ارائه محصولاتی از معروف‌ترین برندهای کفش جهان در کنار شماست، تا همواره بدرخشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied