شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی//

اخذ ویزای کاری کانادا به همراه درآمد ارزی!

مهاجرت به کانادا از طریق کاریکی از پرطرفدارترین روش‌های مهاجرت به این کشور است، چون با این روش دیگر نگران پوشش مالی خود نخواهید بود.

اخذ ویزای کاری کانادا به همراه درآمد ارزی!

دولت کانادا بدلیل کمبود نیروی کاری ماهر در کشورش برنامه های فراوان و متنوعی در خصوص جذب نیروی کار مورد نیازش از کشور های دیگر تدارک دیده از جمله برنامه های فدرال و ایالتی که در میان آنها مشهورترین و مورد تقاضا ترین برنامه میان ایرانیان اکسپرس اینتری ( Express intry ) میباشد.

این فرصت رو از دست ندید...

روشهای ذکر شده در بالا نیاز به مدرک زبان، تحصیلات و سابقه ی کار دارند، پس باید دلیل خوبی داشته باشیم که آنها را به شما توصیه کنیم، که داریم:

 اگر بتازگی پیگیر مهاجرت به کانادا از طریق این روش شده باشید حتما به گوشتان رسیده دولت کانادا حد نصاب امتیازمورد نیاز برای قبولی دراکسپرس اینتری راپایین آورده...

یعنی حتی با سطح تحصیلات و زبان متوسط هم امکان قبولی در این برنامه وجود دارد.

البته بخاطر داشته باشید تمام این ها بدلیل تاثیرات پاندمی کرونا برنیروی کارکانادا میباشد و دیر یا زود این شرایط به روال سابق خود باز میگردد.

کلمه ی غیرممکن را هر روز میشنویم اما بواسطه ی خدماتی که از ارائه دادن آنها اطمینان داریم براحتی نادیده اش میگیریم.

قبلا هم گفتیم راه های مهاجرت به کانادا بی شمار و متنوع اند، اما چرا مجموعه ی ویزا آتلانتیس اخذ اقامت از طریق شغل و کاررا پیشنهاد میکند؟

مزایای اخذ اخذ ویزای کاری کانادا چشم انداز روشنی در اینباره به ما نشان داده است:

  • اخذ اقامت دائم ظرف ۶ تا ۱۲ ماه
  • امکان تحصیل و کار برای همراهان
  • امکان اخذ اقامت در بدو ورود در بعضی مشاغل
  • کم ریسک بودن

 

ارزانترین مقصد مهاجرتی کجاست؟

مقصدی که در ادامه به شما معرفی میکنیم فقط برای مهاجرت ارزان نیست، زندگی، تحصیل، شروع و راه اندازی کسب وکار در آن هم بطرز فوقالعاده ای ارزان است!

  • هزینه های پایین زندگی
  • امکان همراهی همسر و فرزندان
  • حق تحصیل رایگان برای فرزندان و کار برای همسر
  • داشتن درآمد ارزی از ابتدای ورود
  • اخذ اقامت دائم در کمترین زمان

همه از مزایای مهاجرت به اروپا هستند.

درسته اروپا مقصدی است که قصد معرفی آن را به شما داریم.

3 روش مشهور جهت اقدام برای اخذ ویزای کاری اروپا وجود دارد:

اما میدانیم وضعیت مرزهای این قاره برای مهاجرت مساعد نیست، مخصوصا برای ایرانیان، آلمان وقتهای طولانی مدت میدهد و پرونده های مهاجرتی را بی جواب میگذارد، ایتالیا و انگلیس بعلاوه ی کشورهای اسکاندیناوی مرزهای خودرا بسته اند.

از این رو اگردراقدام برای  اخذ ویزای کاری اروپا عدم تمایل به گرفتن وکیل مهاجرت دارید حتما فردی با تجربه ی مهاجرت را کنار خود در خصوص رفع نقوص مدارک مهاجرتی تان داشته باشید.

مهاجرت نکردن به این کشور سخته!!

هزینه ی زندگی پایین + سطح رفاه بالا + درآمد و شغل فوری

موارد بالا فقط قسمتی از مزایای مهاجرت به مجارستان است، گذشته از اینکه در حال حاضر هزینه ی زندگی در مجارستان نصف هزینه ی زندگی در آلمان است اما نرخ بیکاری در هردو تقریبا یکی میباشد!

از طرف دیگر آلمان با وقت های طولانی سفارتش جون همه را به لب رسانده، پس چرا مقصدی نزدیکتر و آسانتر را برای مهاجرت انتخاب نکنیم؟

از طرفی درحال حاضر این کشور بهشت مهاجرتی رشته ها و نیروی کاری در زمینه ی ، IT ، مهندسی، تورسیم و گردشگری، پزشکی  است و البته بازار کار عالی برای مدرسین زبان انگلیسی دارد.

برای اطلاعات بیشتر درباره ی اخذ مهاجرت به مجارستان و انواع راه های مهاجرت به آن میتوانید از وبسایت ویزا آتلانتیس دیدن کنید یا با مشاورین ما در این مجموعه تماس بگیرید

در آخر

اینکه کدام کشور جهت اقدام برای ویزای کاری مناسب شماست را شرایط مهاجرتی شما تعیین میکند.

اگر فکر میکنید واجد الشرایط دریافت هرکدام از ویزاهای نامبرده هستید میتوانید با کمک گرفتن از یک تیم حرفه ای و جمع آوری اطلاعات برای آن اقدام و مسیر مهاجرتی خودرا بسازید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied