شمانیوز
شما نیوز

ویدیوی احساسی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور با آهنگ همایون شجریان + فیلم

مهدی پاکدل که در سال ۱۳۹۵ از همسرش جدا شده بود تجدید فراش کرد و همسر برادرش این ازدواج را تبریک گفت.

ویدیوی احساسی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور با آهنگ همایون شجریان + فیلم

مهدی پاکدل  و رعنا آزادی ور با هم ازدواج کردند. مهدی پاکدل  بازیگر توان‌مندی است که علاوه بر بازیگری در عرصه موسیقی نیز فعالیت دارد. مهدی پاکدل  برادر کوچکتر حسین پاکدل نویسنده، مجری و کارگردان ایرانی، مسعود پاکدل، عکاس و برنامه‌ساز ایرانی است.  مهدی پاکدل  کار بازیگری را با ایفای نقش در نمایش (جنبش انفیه در کلکته) در تئاتر آغاز کرد.  مهدی پاکدل  بازیگر خوب سینما و تلویزیون در دهمین روز از تیرماه 1359 در شهر اصفهان متولد شد.

 

ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی

 

 

بعد از مدت ها خبرهای تایید نشده بالاخره خبر ازدواج رعنا ازادی با مهدی پاکدل منتشر شد و خانم بازیگر عروس اصفهانی ها شد. این دو در یک ویدیوی احساسی برای البوم رگ خواب شجریان بازی کرده بودند و از جمله کارهای مشترکشان فیلم سینمایی چهار راه استانبول و فیلم محمد رسوالله بوده است.

 

ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی

 

ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

مهدی پاکدل هم بعد از جدایی گاهی با شایعاتی درباره ازدواج مجدد روبرو شده است. موقعی که پاکدل مشغول بازی در تئاتری با حضور رعنا آزادی ور بود، عکس‌هایی دو نفره از این دو بازیگر منتشر شد. انتشار این عکس‌ها خبر ازدواج مجدد آقای پاکدل با این خانم بازیگر را به راه انداخت که البته در حد همان شایعه باقی ماند.

رعنا آزادی ور از جمله بازیگران کم کار و بی حاشیه سینما و تئاتر است که در فیلم‌هایی مانند مارمولک، پارک وی و درباره الی حضور داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • م

    مبارک باشه عشقتون پایدار