شمانیوز
شما نیوز

بارش برف و باران در محور‌های ۲۳ استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.

بارش برف و باران در محور‌های ۲۳ استان

سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها اظهار کرد: ترافیک در جاده شهریار به تهران محدوده شهر قدس و در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده‌های پل کلاک و گرمدره نیمه سنگین است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی راه‌ها گفت: در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، زنجان، مازندران، قزوین، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، اصفهان و کرمان بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، ایلام، کرمانشاه، همدان، کردستان، آذربایجان شرقی، گیلان، البرز، تهران، قم و یزد بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: پیش بینی می‌شود در اکثر استان‌های کشور تا روز دوشنبه بارش باران داشته باشیم و با توجه به شرایط خاص معابر احتیاط بیشتر رانندگان و لزوم رعایت سرعت مطمئنه توصیه می‌شود.

سرهنگ شیرانی تاکید کرد: اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرهای قرمز و نارنجی ادامه دارد و تردد خودروها از ساعت ۲۱۰۰ تا ۰۴:۰۰ در این شهرها ممنوع و توسط دوربینهای ثبت تخلف، جریمه می‌گردند.

وی خاطرنشان کرد: ورود پلاک‌های غیر بومی و خروج پلاک‌های بومی به این شهرها ممنوع است.

 

منبع: مهر

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied