شمانیوز
شما نیوز

تجاوز یک مرد به یک مرد

کارگر خدماتی اسکاتلندی که مردی معلول در یک موسسه خیریه را مورد اذیت و آزار جنسی قرار داده بود با هوشیاری مدیر و کارکنان مجموعه به زندان افتاد.

تجاوز یک مرد به یک مرد

 

به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از ایندیپندنت، این کارگر که "استیو واتسون" نام دارد چندی پیش متهم شد که در دسامبر 2018 و سال نو میلادی بارها یک بیمار 40 ساله معلول را مورد اذیت و آزار جنسی قرار داده است. 

"استیو" 64 ساله که اهل "دانفرملین" اسکاتلند است سال گذشته به عنوان کارگر خدماتی یک موسسه خیریه استخدام شد و مسولیت مراقبت از معلولان موسسه را به عهده داشت. رفتارهای عجیب این کارگر در مدت همکاری با موسسه، باعث شد تا مدیریت مشکوک شده و او را زیر نظر بگیرد. سرانجام بررسی دوربین‌های مدار بسته موسسه، دست "استیو" را رو کرد و از جنایت کثیف او پرده برداشت. 

بر اساس تصاویر ضبط شده دوربین‌ها، این کارگر از ناتوانی یکی از بیماران معلول سوءاستفاده و بارها به او تجاوز کرده بود. متاسفانه بیمار ویلچرنشین که به دلیل فلج مغزی قدرت حرکت و حرف زدن نداشت نتوانسته در برابر اعمال شیطانی مرد هوسران مقاومت کند.

 

5294231

 

با ضبطاین تصاویر، ‌مدیریت موسسه از "استیو" شکایت کرد و او به اداره پلیس فراخوانده شد. مرد شیطان صفت در بازجویی ها تمام صحبتهای مدیر موسسه را اتهامی بی اساس و خود را بی گناه خواند اما وقتی با تصاویر ضبط شده دوربینهای مداربسته روبه رو شد به ناچار لب به بیان حقیقت گشود و به جنایت کثیف خود اعتراف کرد.

با اعترافات تکان دهنده این کارگر میانسال ، دادگاه ادینبورگ او را به جرم تجاوز به یک بیمار معلول به شش سال و چهار ماه زندان محکوم کرد.

کارآگاه "لورن میلر" ضمن تشکر از مدیریت و کارکنان موسسه به دلیل این هوشیاری و دقت گفت: پلیس اسکاتلند متعهد است تا مردم را از هرگونه خشونت جنسی محافظت کند و هرگونه گزارشی در این مورد با جدیت کامل مورد بررسی قرار خواهد گرفت."

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • نیلو

    اخه معلول؟؟؟خدایاااا آدمات خیلی وحشتناکن😳