شمانیوز
شما نیوز

معامله قرن به سرانجام نمی‌رسد

امام جمعه پاوه با بیان اینکه معامله قرن هیچ‌گاه به سرانجام نمی‌رسد، گفت: حقیقتاً این تصمیم خیالبافی و تصویب آن خائنانه است.

معامله قرن به سرانجام نمی‌رسد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر :  ماموستا ملأ قادر قادری صبح امروز در آئین اختتامیه دوره آموزشی منهاج در کرمانشاه به بیان مسائلی پیرامون معامله قرن پرداخت و اظهار داشت: در قدس بیش از هفتاد سال است که فلسطینی‌ها مبارزه می‌کنند و خون می‌دهند.

وی از معامله قرن با عنوان فروش فلسطین به صهیونیست‌ها یاد کرد و افزود: این طرح صلح خیالی ترامپ برای خشنودی یهودی‌ها و نخست وزیر اسرائیل است.

امام جمعه پاوه گفت: در این طرح مبدا معراج پیامبر (ص) به عنوان پایتخت صهیونیست‌ها نام گرفته و یک شهر ناشناخته به عنوان پایتخت فلسطینی‌ها معرفی شده است.

ماموستا قادری تصریح کرد: حقیقتاً این تصمیم خیالبافی و تصویب آن خائنانه است، چون در این طرح گفته شده آوارگان حق ندارند به کشورشان برگردند و در سازمان ملل هم جایگاهی ندارند.

وی گفت: بدتر از همه در سال ۱۹۴۸ و روز نکبت تاریخ نشان می‌دهد که کمترین جمعیت یهود در شهر قدس بود و امروز با توطئه آنها ۶۴ درصد قدس یهودی است و ترکیب جمعیتی این شهر را تغییر داده‌اند.

امام جمعه پاوه با اشاره به رسالت روحانیون برای مقابله با این توطئه‌ها گفت: روحانیون باید صالح و مصلح باشند؛ رهبر معظم انقلاب این طرح را سیاست شیطانی و خبیث معرفی کرده، دفتر حماس آن را رد کرده، محمود عباس آن را شوخی ترامپ دانسته و جامعه مسلمانان به جز سعودی‌ها با آن مخالفت کردند و آن را زیر سوال بردند.

وی تاکید کرد: این ظلم آشکار و قلدری دشمن به جز به دلیل پشت کردن مسلمانان به دستور وحدت ممکن نبوده است.

ماموستا قادری همچنین با اشاره به ضرورت توجه به شرایط و موقعیت‌ها توسط روحانیون از آنها خواست برای نمایش وحدت مردم را در انتخابات با خود همراه کنند.

 
کد خبر 4856826
  •  
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied