شمانیوز
شما نیوز

حداد عادل درگذشت فاطمه رهبر را تسلیت گفت

رییس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

حداد عادل درگذشت فاطمه رهبر را تسلیت گفت

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: غلامعلی حداد عادل رییس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت فاطمه رهبر منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

 

متن پیام به شرح ذیل است:

"خبر درگذشت بانوی ارجمند شادروان خانم فاطمه رهبر را با تاسف و بهت و ناباوری دریافت کردم.

در سال ۱۳۸۲ در انتخابات دوره هفتم مجلس با ایشان آشنا شدم و در دوره‌های هفتم و هشتم و نهم توفیق همکاری با وی را در مجلس داشتم وشاهدتلاش مخلصانه او در دفاع از اسلام وانقلاب و خدمت به مردم بودم. در انتخابات مجلس یازدهم نیز خانم رهبر در سال ۹۸ عضو فعال شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی و شورای زنان این ائتلاف بودند و رای مردم تهران را برای ورود به مجلس در دوم اسفند نود و هشت کسب کردند. امید بسیار بود که خانم رهبر با تجربه سه دوره قانونگذاری بتوانند در کنار سایر نمایندگان بویژه خانم‌های نماینده نقش مهم و موثری در مجلس یازدهم ایفا کنند. اکنون باید با دریغ و اندوه بسیار از فقدان تلخ و تاثرانگیزشان سخن بگوییم و شاهد جای خالی ایشان در مجلس آینده باشیم.

شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی درگذشت این بانوی فرهیخته و متعهد و مومنه را به همسر ارجمند و خانواده محترمشان و نیز به عموم نمایندگان مجلس یازدهم و خصوصا نمایندگان تهران و اعضای حزب موتلفه اسلامی و شورای مرکزی و دبیر کل محترم آن حزب تسلیت می‌گویم و برای آن مرحومه در جوار حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س) علو درجات و رحمت وقفرت مسئلت می‌کنم."

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied