شمانیوز
شما نیوز

کنایه سردار حاجی‌زاده به غربی‌ها درباره کرونا

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: یکی از سرمایه‌های ارزشمند جمهوری اسلامی ایران، مردم فهیم و جوانان پرشور و انرژی است.

کنایه سردار حاجی‌زاده به غربی‌ها درباره کرونا

به گزارش شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: یکی از سرمایه‌های ارزشمند جمهوری اسلامی ایران، مردم فهیم و جوانان پرشور و انرژی است.

سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه از ستاد مردمی مبارزه با کرونای گروه جهادی شهید اصغر پاشاپور در شهرک شهید محلاتی تهران بازدید کرد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در این بازدید از نزدیک در جریان روند اقدامات این گروه جهادی شامل تولید و توزیع اقلام بهداشتی اعم از ماسک، مایع ضدعفونی کننده، شیلد، تهیه اقلام ضروری برای خانواده‌های نیازمند و ... قرار گرفت.

سردار حاجی زاده در این بازدید به تمام دست‌اندرکاران و جهادگران عرصه سلامت خداقوت گفت و خاطرنشان کرد: یکی از سرمایه‌های ارزشمند جمهوری اسلامی ایران، مردم فهیم و جوانان پرشور و انرژی است.

وی با اشاره به فراگیری بیماری کرونا در کشورهای غربی، ادامه داد: در برخی کشورهای غربی برای چند عدد دستمال کاغذی مردم در فروشگاه‌ها باهم درگیر می‌شوند یا محبور می‌شوند برای کامیون‌های حمل ماسک و مواد بهداشتی اسکورت بگذارند تا مورد هجوم واقع نشوند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه در برخی از همین کشورها افراد سالمند و ناتوان در بیمارستان‌ها پذیرش نمی‌شوند، گفت: در طرف مقابل در ایران اسلامی مردم ما به صورت خودجوش با چرخ های خیاطی خود ماسک تولید می‌کنند، جوان‌های عزیزمان معابر و خیابان‌ها را ضد عفونی می‌کنند و همین جوانان و نوجوانان در مساجد و پایگاه‌های بسیج فعال شده اند که برای افراد در معرض خطر محل خود اقلام مورد نیازشان را تأمین کنند که برخورداری از چنین مردم و جوانان با انگیزه‌ای یک نعمت بزرگ است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied