شمانیوز
شما نیوز

فیروزی پوربادی در گفتگو با شمانیوز:

غنی‌سازی 60 درصد قدرت چانه‌زنی ایران را افزایش می‌دهد

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: فزایش درصد غنی‌سازی به 60 درصد کار بزرگی بود که توسط متخصاصن کشورمان انجام شده و قطعاً بر روند مذاکرات وین تأثیرگذاری مثبتی خواهد داشت.

غنی‌سازی 60 درصد قدرت چانه‌زنی ایران را افزایش می‌دهد

رحمت‌الله فیروزی پوربادی، نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، اظهار داشت: افزایش میزان غنی‌سازی به 60 درصد نشان‌دهنده توانایی متخصصان و نخبگان کشورمان است و با این حرکت اخیر باید به دشمن گفت که شماها خیال نکنید با تخریب و خرابکاری و از این نمونه‌های ایذایی می‌توانید به اهدافتان دست یابید.

وی افزود: چندبرابر میزان خسارت‌هایی که دشمنان به کشورمان وارد می‌کنند، کار و تلاش بیشتری توسط متخصصان و دانشمندان این سرزمین صورت می‌گیرد و قدرت جمهوری اسلامی را به اثبات خواهند رساند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمن بالاخره مجبور است در برابر قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی، در سیاست‌هایش تجدیدنظر داشته باشد.

فیروزی پوربادی گفت: افزایش درصد غنی‌سازی به 60 درصد کار بزرگی بود که توسط متخصاصن کشورمان انجام شده و قطعاً بر روند مذاکرات وین تأثیرگذاری مثبتی خواهد داشت؛ زیرا طرف‌های غربی درک کرده‌اند که با یک کشور ضعیف و دست‌وپا بسته طرف نیستند، بلکه طرف آنها یک کشور قدرتمندی است که در شرایط تحریم و تهدید توانسته به درصد بالایی از غنی‌سازی دست یابد.

گفتگو از سعید امینی

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied