شمانیوز
شما نیوز

محمدرضا ابراهیمی:

جریان انقلابی خودزنی نکند

دبیر کمیته ویژه انتخابات ریاست جمهوری ائتلاف مدیران نواندیش گفت: متأسفانه جریان انقلابی شروع به خودزنی کرده‌ و در فضای مجازی یکدیگر را تخریب می‌کنند؛ درصورتی‌که این اتفاق همان اتفاقی است که جریان نفاق و جریان مخالف آن را دنبال می‌کند.

جریان انقلابی خودزنی نکند

به گزارش خبرنگار شمانیوز، محمدرضا ابراهیمی دبیر کمیته ویژه انتخابات ریاست جمهوری ائتلاف مدیران نواندیش در نشست مشترک ائتلاف مدیران نواندیش با نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و دبیر کارگروه فرهنگ و هنر ائتلاف اصولگرایان گفت: همه ما به عناوینی سردرگم بودیم که بالاخره وضعیت جریان انقلاب به چه شکلی است و کدام بزرگوار ورود پیدا می‌کند. الحمدالله اتفاقات خوبی رقم خورد و به اعتقاد بنده چینش خوبی هم صورت گرفت. حرکت آقای قالیباف در عدم کاندیداتوری یک حرکت خوب محسوب می‌شود که موجب سردرگمی جبهه مقابل هم شد.

وی افزود: متأسفانه جریان مذهبی و انقلابی شروع به خودزنی کرده‌اند و در فضای مجازی طرفداران کاندیداهای مختلف یکدیگر را تخریب می‌کنند. این اتفاق همان اتفاقی است که جریان نفاق و جریان مخالف آن را دنبال می‌کند؛ چون این جریان تمام اتفاقات جریان انقلابی را رصد می‌کند و در نهایت هم نتیجه‌گیری خود را انجام می‌دهد.

دبیر کمیته ویژه انتخابات ریاست جمهوری ائتلاف مدیران نواندیش شعار آقای رئیسی با عنوان «هر خانه یک ستاد» را هوشمندانه و اثرگذار عنوان کرد و اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی یک منشور اخلاقی برای جریان انقلاب تدوین کند تا تحت هر شرایطی علیه کسی حتی جریان مقابل تخریب صورت نگیرد و بهتر است این منشور توسط او، نزدیکانش یا ستاد انتخاباتی‌اش ابلاغ شود.

ابراهیمی جریان مقابل را در خلق کلیدواژه‌ها قوی‌تر از جریان انقلابی دانست و گفت: خلق کلیدواژه‌ها خیلی مهم است و جریان مقابل فقط تیمی را برای این کار گمارده‌اند، اما جریان انقلاب فقط کلی‌گویی می‌کند. در حوزه گفتمان‌سازی هم به این‌گونه عمل می‌شود. جریان انقلاب می‌تواند در حوه رسانه، فرهنگ و سایر بخش‌ها گفتمانی را شکل دهد و مشخص کند که در پی چه گفتمانی است.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied