شمانیوز
شما نیوز

دکتر حقیقی در گفتگو با شمانیوز:

آیت‌الله رئیسی مرد روزهای سخت است

رئیس ستاد فضای مجازی کمیته تجار، بازرگانان و کارآفرینان آیت‌الله رئیسی گفت: آیت‌الله رئیسی نشان داده که مرد روزهای سخت است و با تدبیر خود می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن بر مشکلات فائق آید.

آیت‌الله رئیسی مرد روزهای سخت است

دکتر محمدرضا حقیقی، رئیس ستاد فضای مجازی کمیته تجار، بازرگانان و کارآفرینان آیت‌الله رئیسی در گفتگو با خبرنگار شمانیوز، در تبیین کیفیت دور نخست مناظرات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: سه الی چهار مبحث در مناظرات اخیر کاملاً مشهود بوده است. یکی اینکه برخی کاندیداها به جای مسائل اصلی به حواشی پرداختند و متأسفانه این مسئله سبب شد تا از متن اصلی مناظره فاصله بگیرند و آن را فراموش کنند و تخریب و حمله را جایگزین مناظره اصولی و اخلاقی کردند.

مناظره نخست به دور از مباحث کارشناسی بود

وی در ادامه گفت: دوم اینکه در این مناظره صحبت‌های عامیانه و به دور از مباحث کارشناسی مطرح شد که بیشتر جنبه کلی‌گویی داشت و همچنین پاسخ کاندیداها به سؤالات به پرسش مطرح‌شده از سوی مجری خیلی ارتباطی نداشت و مخاطب به هیچ‌عنوان به مرحله اقناع و ترغیب نرسید.

این استاد علوم ارتباطات کشور سومین نقد خود را به این مناظرات این‌گونه بیان کرد: متأسفانه از سوی برخی کاندیداها تهمت‌ها و افتراهایی به زبان آمد که خارج از اصول اخلاق و آداب مناظرات است و از منظر ارتباطات اجتماعی، شاهد نوعی رفتار گستاخانه بودیم که از دید مخاطب پنهان نماند؛ طوری‌که عکس‌العمل‌های چندروزه مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی پاسخی به این رفتارهای گستاخانه محسوب می‌‎شود.

اخلاق در مناظرات پایه و اساس است

دکتر حقیقی معتقد است؛ اخلاق در مناظرات باید اصل و پایه قرار داشته باشد. متأسفانه توهین و افترا فقط خاطر رأی‌دهندگان را مکدر می‌کند و هیچ کمکی به افزایش مشارکت حداکثری نخواهد کرد؛ لذا بهتر است کاندیداها برروی برنامه و روش عملیاتی خود مانور دهند نه برروی تهمت و افترا.

او در رابطه با شایستگی آیت‌الله رئیسی در اداره قوه مجریه گفت: آیت‌الله رئیسی با صبر در برابر اتهامات برخی کاندیداها به او برخورد کرد و رفتار معقولی از خود نشان داد. صبر و رفتار معقولانه آیت‌الله رئیسی سبب شد تا در دور اول مناظرات پیروز شود. آقای رئیسی فردی است که از نزدیک مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و به خصوص مشکلات زنان را از نزدیک لمس کرده و سبقه وی نشان داده که می‌تواند با صبر و دانش این مشکلات را حل کند.

آیت‌الله رئیسی مشکلات را از نزدیک لمس کرده است

رئیس ستاد فضای مجازی کمیته تجار، بازرگانان و کارآفرینان آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: اکنون ما نمی‌توانیم بگوییم که چون آیت‌الله رئیسی در مسئولیت‌های اجرایی دولتی قرار نداشته، نمی‌تواند مسئولیت قوه مجریه را به طور صحیح برعهده داشته باشد و اصلاً این ادعا صحیح نیست، بلکه آقای رئیسی در تمام حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی حضور داشته؛ زیرا در دوران ریاست قوه قضائیه با تمام پرونده‌های مرتبط با این حوزه‌ها برخورد داشته است و از طریق قوه قضائیه درگیر همه موارد اجرایی و ریز مسائل کشور بوده است.

دکتر حقیقی بیان داشت: در ایران با مشکلات متعدد مواجه هستیم که انباشته‌ای از مشکلات ایجادشده توسط دولت‌های پیشین است، ولی سبقه آیت‌الله رئیسی نشان داده که مرد روزهای سخت است و ان‌شاءالله با تدبیر و تیم کارشناسی خود و چینش دولت و با استفاده از تجربیات 40 ساله خود، می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن بر مشکلات فائق آید.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied