شمانیوز
شما نیوز

کارشناس رسانه:

باید ستادهای انتخاباتی رئیسی سامان‌دهی شود

علی لاریجانی گفت: ساماندهی به ستادهای آقای رئیسی امری ضروری است تا مبادا در جریان انقلابی تشتت و چنددستگی ایجاد شود.

باید ستادهای انتخاباتی رئیسی سامان‌دهی شود

به گزارش خبرنگار شمانیوز، علی لاریجانی در نشست مشترک ائتلاف مدیران نواندیش و نمایندگان انجمن سواد رسانه‌ای ایران اظهار داشت: رقابت و اظهارنظرهای نامزدهای جریان انقلاب در هفته‌های آینده، مردم و حامیان این جریان را کمی نگران کرده است و همچنین حس پیروزی زودهنگام یکی دیگر از نگرانی‌هایی است که در جریان انقلابی وجود دارد که این مسئله به کاهش انرژی جوانان فعالان منجر شده است.

وی گفت: همچنین احتمال می‌رود که رقابت‌های ناسالمی میان ستادهای آقای رئیسی شکل بگیرد و این مسئله هم به نگرانی‌ها افزوده؛ لذا برای پیشگیری از رقابت‌های ناسالم باید برنامه‎‌ریزی مدون و کارشناسی‎شده‌ای انجام شود، اما اگر از بروز چنین اختلافاتی ممانعت نشود، احتمال دارد در درون جریان انقلابی تشتت و چنددستگی ایجاد شود.

کارشناس رسانه به ضرورت ساماندهی ستادهای آقای رئیسی اشاره کرد و افزود: در خود تهران و در دیگر نقاط کشور، ستادهای آقای رئیسی با عناوین و اسامی مختلف مشغول فعالیت هستند و این عدم ساماندهی باعث می‌شود تا هر کسی که از راه می‌رسد، ستادی را به اسم حمایت آز آیت‌الله رئیسی تأسیس کند و سپس صحبت‌ها و اظهاراتی در این ستادها مطرح شود که به زیان آقای رئیسی و جریان انقلابی است. شاید فضای مجازی را نتوان به راحتی کنترل کرد، اما ستادها را به راحتی می‌توان رصد کرد.

لاریجانی تشکیل یک ستاد بحران را درون ستادهای انتخاباتی آقای رئیسی ضروری دانست و بیان کرد: کارویژه این ستاد بحران، صدور تکذیبه در مورد مصاحبه‌ها و مواضع خلاف واقع باشد؛ چون اگر باشد شکایتی شود یا وارد فرآیند حقوقی بشویم، قطعاً زمان به ضرر جریان انقلابی می‌گذرد اما با تأسیس ستاد بحران یا هر ستادی با چنین کارویژه‌ای می‌توان شرایط را سریع کنترل کرد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied