شمانیوز
شما نیوز

‎توسط دکتر حریرچی در نشست پویش ملی اطلاع رسانی مقابله با کرونا :

‎از نقش فولاد هرمزگان در اطلاع رسانی مفاهیم پیشگیری از کرونا تجلیل شد

‎در نشست پویش ملی اطلاع رسانی مقابله با کرونا که با حضور دکتر ایرج حررچی معاون کل وزارت بهداشت ، دکتر کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت و جمعی از مدیران و مسئولان سازمان های همراه گام چهارم بسیج و پویش ملی اطلاع رسانی مقابله با کرونا به صورت ویدئو کنفرانس در استودیو سلامت برگزار شد ، از نقش فولاد مبارکه و فولاد هرمزگان در اطلاع رسانی مفاهیم پیشگیری از کرونا تجلیل شد.

‎از نقش فولاد هرمزگان در اطلاع رسانی مفاهیم پیشگیری از کرونا تجلیل شد

‎در نشست پویش ملی اطلاع رسانی مقابله با کرونا که با حضور دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت  ، دکتر کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت و جمعی از مدیران و مسئولان سازمان های همراه گام چهارم بسیج و پویش ملی اطلاع رسانی مقابله با کرونا به صورت ویدئو کنفرانس در استودیو سلامت برگزار شد ، از نقش فولاد مبارکه و فولاد هرمزگان در اطلاع رسانی مفاهیم پیشگیری از کرونا تجلیل شد.

‎حریرچی در این شست با تاکید بر ضرورت  نقش سازمان‌ ها در حمایت از مردم در مواجهه با کرونا  و لزوم اطلاع رسانی گسترده به منظور انتقال مفاهیم پیشگیری از کرونا با بیانی مردمی گفت: این مهم صرفاً در توان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیست و لازم است همه سازمان ها، شرکت ها و برندها با ایفای نقش اجتماعی خود، این وزارتخانه را در پویش ملی اطلاع رسانی غلبه بر کرونا که با هدف متقاعد سازی مردم و جلب همراهی بیشتر آنان انجام می پذیرد، یاری کنند.

‎معاون کل وزارت بهداشت ((درخواست شفاف)) خود از سازمان ها، شرکت ها و برندها را این گونه گفت:  

‎درخواست شفاف من این است که با کمک شما همیاران عملیات اطلاع رسانی، مفاهیم پیشگیری از کرونا را با بیانی مردمی انتقال دهیم.

‎وی با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی باید در سطح گسترده‌تر انجام شود و این کار با پویش ملی اطلاع رسانی برای غلبه بر کرونا در سراسر کشور اجرا خواهد شد،: از شرکت فولاد مبارکه و  فولاد هرمزگان تشکر و از سایر شرکت‌ها خواست برای مسئولیت اجتماعی خود در این مسیر از این پویش ملی حمایت کنند تا گام های بلندی برای اطلاع رسانی مردم انجام شود.

‎در بخش دیگر این نشست رضا صفریان مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان ، اقدامات این شرکت در مبارزه با کرونا از اسفندماه سال ۹۸ تاکنون را تشریح کرد .

‎وی خرید تجهیزات پزشکی در رابطه با بیماری کرونا مانند ونتیلاتور جهت استفاده در بیمارستانهای شهر بندرعباس، تهیه اقلام بهداشتی ازقبیل ماسک و دستکش و مایع ضدعفونی و توزیع در استان هرمزگان، تامین رایگان اکسیژن مورد نیاز بیمارستان های استان هرمزگان و استان های همجوار و تامین آهک مورد نیاز کلیه شهرداری های شهرستان های استان هرمزگان را اقداماتی برون سازمانی دانست که فولاد هرمزگان از ابتدای همه گیری کرونا در راستای مسئولیت های اجتماعی خود انجام داده است.

‎وی ارائه مشاوره آنلاین شبانه روزی به همکاران شرکت، و ایجاد سامانه خود اظهاری کرونا جهت غربالگری کارکنان را اقدامات دیگری دانست که در جلوگیری از شیوع کرونا در شرکت موثر بوده است.

‎صفریان در ادامه با تاکید بر نقش اطلاع رسانی در بالابردن سطح آگاهی جامعه گفت : از ابتدای همه گیری کرونا با تهیه کلیپ ها و انمیشین های آموزشی با موضوع کویید 19، تهیه پوستر ها و بروشورهای آموزشی  و انتشار آن ها در بین کارکنان و خانواده های آن ها  از طریق سایت ، پورتال داخلی ، شبکه های اجتماعی و چاپ بنر و  و نیز استفاده از ظرفیت های رسانه های مکتوب و آنلاین منطقه ای و کشوری جهت انتشار مطالب تهیه شده  و مشارکت در پویش سراسری راه سلامت سعی نمودیم نقش سازنده ای را در ارتقای آگاهی و افزایش رعایت پروتکل های بهداشتی در  جامعه پیرامون خود ایفا کنیم .

‎ مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان شاهد تاثیر گذاری اقدامات این شرکت در حوزه کرونا را جهش تولید و رکوردهای متعددی دانست که در سال 99 همراه با مبارزه با کرونا ، توسط فولاد  هرمزگان کسب شد

‎ وی در پایان آمادگی فولاد هرمزگان را برای همراهی با پویش ملی اطلاع رسانی اعلام داشت

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied