شمانیوز
شما نیوز

ناگفته‌های پسر امین حیایی

دارا حیایی درباره فعالیت در عرصه بازیگری گفت:اولین بار در سن هفت سالگی سریال «مسافر پر دردسر» را بازی کردم و حتی در یک برنامه کودک حضور افتخاری داشتم تا اینکه آقای نعمت الله برای فیلم سینمایی «شعله ور» من را انتخاب کردند و من هم در این فیلم بازی کردم.

ناگفته‌های پسر امین حیایی
 

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، دارا حیایی گفت: من از تجربیات پدرم در عرصه بازیگری کمک می گیرم اما از موقعیت او سوء استفاده نمی کنم. 
او ادامه داد: بعد ازفیلم «شعله‌ور» پیشنهاد کاری داشتم، اما حس کردم آمادگی ندارم چراکه وقتی «شعله‌ور» را کار کردم در خودم ضعف‌هایی دیدم و کلاس بازیگری رفتم. سعی کردم این ضعف‌ها را برطرف کنم، همین کلاس‌ها تأثیر مثبت داشت و نگاه من را تغییر داد و موجب شد تا پیشرفت خوبی داشته باشم.

حیایی پیرامون سریال «از سرنوشت» عنوان کرد:سریال «از سرنوشت» واقعاً از سرنوشتی است برای خودش؛ چرا که با خواندن فیلمنامه نقش هاشم را خیلی دوست داشتم، حتی زمانی که ۱۸ سالگی آن را بازی می‌کردم. در خانه با حال و هوای هاشم زندگی می‌کردم، مادرم می‌گفت مگر پنج سال پیش است، دیگر بزرگ شدی، اما من حدود ۸ ماه با ۱۸ سالگی هاشم زندگی می‌کردم.

وی افزود: در فصل دوم سادگی هاشم را دوست داشتم و در فصل سوم شما با اتفاقات متفاوت در زندگی هاشم روبه رو خواهید شد. با هر دو کارگردان تجربه‌های خوبی داشتم و از آن‌ها یاد گرفتم حتی در کنار بازیگران مقابل هم یاد گرفتم.

حیایی با اشاره به استفاده از نام پدر برای حضور در عرصه هنر گفت: کدام تهیه کننده برای پروژه‌ای که میلیاردها تومان هزینه می‌کند؛ یک نفر را با پارتی برای بازی انتخاب می‌کند، این ریسک باورپذیر نیست که هزینه پروژه خود راصرف کسی کند که چیزی نمی‌داند. من از تجربیات پدرم استفاده می‌کنم و بیشتر می‌خواهم در حوزه بازیگری به من کمک کند، اما از موقعیت پدرم سوء استفاده نمی‌کنم. با شروع پخش فصل دوم باهم صحبت کردیم، نقش را دوست داشت.

بازیگر «شعله ور» پیرامون شباهت لحن صحبت کردن با پدر توضیح داد: یک سری چیزها خدادادی است و شاید مدل صحبت کردن من شبیه باشد، اما یک جنس نیست؛ حتی در «شعله ور» هم این مشکل را داشتیم؛ در سکانس‌های دو نفره مشخص نبود چه کسی صحبت می‌کند به خاطر همین من تُن صدایم را تغییر می‌دادم. ما دقت کردیم خیلی به هم نزدیک است، اما یک جنس نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied