شمانیوز
شما نیوز

همه چیز درباره پخش «عصر جدید» در نوروز99

احسان علیخانی با ارائه توضیحاتی درباره ضبط قسمت‌های آماده‌پخش فصل دوم «عصر جدید» از پخش هر شبی این برنامه در شب‌های نوروز ۹۹ از شبکه سه خبر داد.

همه چیز درباره پخش «عصر جدید» در نوروز99

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از برترین ها: احسان علیخانی طی یادداشتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبرهای تازه‌ای درباره شرایط ضبط و زمان‌بندی پخش فصل دوم این برنامه داده است.

وی در این یادداشت با اشاره به آغاز پخش فصل دوم «عصر جدید» از روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده تأکید کرده است کلیه نماهای مربوط به دست دادن و روبوسی با شرکت‌کنندگان و یا حضور پرشمار تماشاگران در استدیو، تاپیش از تاریخ ۲۷ بهمن و در روزهای پیش از شیوع ویروس «کرونا» ضبط شده است.

به گفته علیخانی آخرین قسمت از مرحله «راستی‌آزمایی» فصل تازه «عصر جدید» امشب (سه‌شنبه) ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت و در روز جمعه همین هفته ساعت ۲۰ قسمت اول از برنامه‌ای تحت عنوان «هشتگ عصر جدید» پخش می‌شود و پخش قسمت‌های اصلی این فصل از شب میلاد حضرت علی (ع) کلید خواهد خورد.

علیخانی همچنین از پخش یک قسمت مفصل در ۲۸ اسفند خبر داده و تأکید کرده است: «تمام شب‌های ایام نوروز و تعطیلات برنامه داریم، چون به اندازه کافی در بهمن ضبط کردیم.»

تهیه‌کننده و مجری برنامه «عصر جدید» در ادامه تأکید کرده است در صورت لزوم، ادامه قسمت‌های این برنامه را بدون حضور تماشاگر ضبط خواهند کرد هر چند؛ «عصر جدید بدون تماشاگر مانند داربی پرسپولیس و استقلال بدون تماشاگر است!»

علیخانی در پایان یادداشت اینستاگرامی خود آورده است: «دم تمام گروهای برنامه‌ساز، سریال ساز، خبرنگار، گرم که دارن شبانه روز کار می‌کنن و تیم پزشکی کنارشون هست، که وقتی خیلی از شما مراعات کردین و در منزلین، حداقل محصولی باشه برای تماشای شما. شنبه و یکشنبه با قدرت می‌آییم ان‌شالله و تا آخر نوروز با شما خواهیم بود. نشاط شما الان مهمترین دغدغه ماست، برامون دعا کنین که شرمنده شما نشیم.»

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied