شمانیوز
شما نیوز

برترین و پرفروشترین فیلم های خارجی سال 2020

احتمالا برای شما هم این سوال ایجاد شده است که بعد از گذراندن سال 2019 چه عنواینی برای سال بعد قرار است پابه عرصه سینما بگذارد و آیا این ساخت ها علاقه مندان به دانلود فیلم خارجی را راضی خواهد کرد یا خیر ! باید گفت آثار زیادی امسال اکران خواهند که تا الان هم برخی از این فیلم ها منتشر شده است و انتظارات را هم کامل بر آورد ساخته اند اما فیلم هایی که مخاطبین زیادی منتظر اکران آن می باشند در صدر آن ها Godzilla vs. Kong دیده میشه که قرار است نوامبر 2020 اکران شود هنوز حدود 8 ماه تا اکران این ساخته مانده است.

 

 

MV5BNjM5OWFmNjMtYzBlZi00MGZiLWFkMmUtNGFmMjUzMzhhYTYxXkEyXkFqcGdeQXVyMTM1NjgyNDI@._V1_

فیلم Godzilla vs. Kong 2020

 

سال 2020 سالی شکوفا برای سینما خارج

 

احتمالا برای شما هم این سوال ایجاد شده است که بعد از گذراندن سال 2019 چه عنواینی برای سال بعد قرار است پابه عرصه سینما بگذارد و آیا این ساخت ها علاقه مندان به دانلود فیلم خارجی  را راضی خواهد کرد یا خیر ! باید گفت آثار زیادی امسال اکران خواهند که تا الان هم برخی از این فیلم ها منتشر شده است و انتظارات را هم کامل بر آورد ساخته اند اما فیلم هایی که مخاطبین زیادی منتظر اکران آن می باشند در صدر آن ها Godzilla vs. Kong دیده میشه که قرار است نوامبر 2020 اکران شود هنوز حدود 8 ماه تا اکران این ساخته مانده است.

 

هرچند به دلیل وضعیت کنونی قرطنیه که در همه کشور ها به علت ویروس کرونا بوده است که ممکن است تاریخ اکرانش را به تاخیر بیندازد. این اثر به کارگردانی Adam Wingard و نویسندگی Eric Pearson در حال ساخت می باشد و تا کنون نیز یک پیش نمایش رسمی برا ی آن منتشر شده است که همه گان را برای تماشای آن به شدت هیجان زده کرده است , پیش بینی می شود که این فیلم یکی از آثار برتر سال 2020 شناخته شود و هنوز نیومده هم سر و صدای زیادی به پا کرده است.

 

MV5BMjFlZjZkMTYtODM2Zi00OTM4LWIwYTktOTFjMmQzZDEzZDc4XkEyXkFqcGdeQXVyNDg4NjY5OTQ@._V1_SY1000_CR006751000_AL_

mulan 2020 فیلم 

 

دومین ساخته محبوب سال 2020 طبق ریتینگ برخی سایت های امتیاز دهی نظرات سیل عظیمی از سینما دوستان مولان 2020 نام دارد این سینمایی محبوب که قبلا با دیدن انیمیشن هایی از آن با آن شده ایم حال قرار است داستان مولان را به گونه ای دیگر به همگان نشان دهد , این فیلم به کارگردانی Niki Caro و فیلمنامه نویسی Rick Jaffa ساخته شده است و به بهترین حالت ممکن بر روی داستان پردازی و شخصیت پردازی آن کار شده است این فیلم که 20 روز پیش در برخی سینما ها به اکران رسید و و با اوضاع کنونی تعطیلی سینما ها و برخی دیگر از مراکز مشخص نیست که که در چه تارخی عرضه خواهد شد اما نکته ای که از آن میتوان مطمئن بود که ساخته آن به طول کامل انجام شده است و آماده پخش می باشد. توجه داشته باشید که برای دانلود فیلم دوبله میتونید به آرشیو سایت هیوا مووی مراجعه کنید.

 

بعد از پخش اولین تریلر رسمی از این فیلم مخاطبین زیادی از آن استقبال کردند و نیامده تبدیل به یکی از محبوب ترین آثار سال 2020 شد و احتمالا در ماه های آینده وارد چالش اصلی شود و بعد از پخش باید شاهد قضاوت های بیشتری از این فیلم باشیم که آیا آنچه قرار بود باشد شده است یا آن که انتظارات نمیتواند بر آورده کند.

 

MV5BNGEwMDU2ZDQtZmE5Zi00YjFiLWIwYWItOGMyMzY5MzljOWU3XkEyXkFqcGdeQXVyODk2NDQ3MTA@._V1_SY1000_CR006851000_AL_

فیلم No Time to Die 2020

 

بازگشت جیمز باند معروف به سینما

 

وقتی برای مردن نیست! عنوانی جدید برای جدید ترین ساخته از سری های محبوب جیمز باند که همه ما با آن خاطرات بسیاری داریم و سلما مدت هاست که انتظار ساخت سری جدید از این فیلم کم نظیر را داریم سرانجام این سینمایی که به کارگردانی Cary Joji Fukunaga و فیلمنامه نویسی Neal Purvis ساخته شده است و قرار است از 25 نوامبر 2020 اکران شود و هنوز زمان زیادی از آن باقی مانده است پیش نمایشی که از این سری پخش شد خیلی هارا کم صبر تر کرد و برای آمادن آن سیل عظیمی از هوادران عناوین اکشن به دشت متتظر اکران عمومی آن می باشند.

 

در این سری ظاهرن شخصیت محبوب داستان بازنشست شده است یا این که خودش این گونه فکر میکند اما در طی یک حادثه متوجه می شود که هنوز برای راحتی زمان زیادی باقی مانده است , این ساخته محبوب که هنوز در حال ساخت می باشد و بیش از نیمی از راه را هم طی کرده است مسلما به عنوان یک یاز کاندید های خوب های سال جاری خواهد بود و گمان می رود بتواند انتظارات را بر آورد سازد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied