شمانیوز
شما نیوز

رامبد جوان | رقص رامبد جوان + فیلم و عکس

ویدیوی جالب از رقص و شادی رامبد جوان را در این صفحه می بینید .

رامبد جوان | رقص رامبد جوان  + فیلم و عکس

رامبد جوان  به تازگی پدر شده است . اسم دختر رامبد جوان نوردخت است . رامبد جوان از بازیگران و کارگردانان به نام سینما است . رامبد جوان در عرطه کمدی نیز فعالیت گسترده ای دارد . ویدیویی دیده نشده از رقص رامبد جوان را در زیر مشاهده می کنید : 

 

 

خبرداغ : ویدیوی لورفته از روبوسی گوهر خیراندیش با محسن تنابنده + فیلم و عکس

 

ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان با حضور بازیگران در یونان

بر اساس تازه ترین اخبار منتشر شده در کانال تلگرام کافه سینما رامبد جوان و نگار جواهریان جشن عروسی خود را با حضور برخی از بازیگران  و سینماگران در کشور یونان برگزار کردند.

 

عکس نگار جواهریان و رامبد جوان

نگار جواهریان و رامبد جوان

 

تایید شدن خبر ازدواج رامبد جوانو نگار جواهریان در برنامه سه ستاره

 

 رامبد جوان و نگار جواهریان

عکسهای رامبد جوان و نگار جواهریان

 

رامبد جوان در پیامی قابل تامل خبر ازدواجش با نگار جواهریان را در برنامه سه ستاره احسان علیخانی اعلام کرد.

 

مدتی بود که صحت خبر ازدواج رامبد جوان با نگار جواهریان برای دوست داران مجری برنامه پرطرفدار خندوانه، ایجاد سوال کرده بود و تا آن زمان رامبد جوان به طور کامل این خبر را رسانه ای نکرده بود.

 

 

خبرداغ : شایعه | طلاق نرگس محمدی از علی اوجی به علت خیانت ! + عکس

 

 

در برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی، “خندوانه” بهترین برنامه ورزش و سرگرمی سال 94 از نگاه مخاطبان شد. در بخشی از برنامه سه ستاره برگزیدگان برنامه های ورزش و سرگرمی معرفی شدند و برنامه خندوانه بهترین برنامه تلویزیون در این بخش شناخته شد. پس از خندوانه، برنامه نود و محله گل و بلبل برنامه های برگزیده مردم معرفی شدند.

 

نکته جالب توجه در بخش این بود که رامبد جوان هنگام قدردانی از خانواده اش بعد از نام بردن از پدر، مادر و خواهرش از نگار جواهریان نیز به عنوان یکی از اعضای خانواده اش تشکر کرد.

 

 رامبد جوان و نگار جواهریان

ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان

 نگار جواهریان

زندگی نامه نگار جواهریان

 

نگار جواهریان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، در 22 دی ماه 1361 در تهران متولد شد. به گفته خودش، او بازیگری را از 14-13سالگی که به مدرسه هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان می رفت یادگرفت و در 15سالگی با رفتن روی سن تئاتر شهر، کار خود را به صورت حرفه ای آغاز کرد و سپس در رشته طراحی صحنه دانشگاه هنر و معماری تحصیلات خود را ادامه داد. نگار جواهریان بازیگری است که هم در عرصه تلویزیون و هم سینما و تئاتر فعال است و از اوایل دهه هشتاد با فیلم «من ترانه پانزده سال دارم» از رسول صدر عاملی و سپس «خوابگاه دختران» اثر محمدحسین لطیفی پا به سینمای حرفه ای گذاشت.

 

رامبد جوان

زندگی نامه رامبد جوان

 

رامبد جوان تبریزی متولد 1 دی 1350 تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان و مجری تلویزیون است.

رامبد جوان در اول دی ماه سال 1350 از خانواده ای سنتی در تهران با اصالت آذری زاده شد. روند شروع به کار هنری او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما بوده است. او در یازده فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته است. وی در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار همسران نقش کوتاهی داشت و همین باعث حضور پررنگ وی در مجموعه تلویزیونی خانه سبز در نقش «فرید صباحی» شد.

نقش هایی که جوان در سینما و تلویزیون ایفا می کند بیشتر جنبه طنز دارد. رامبد جوان در 27 اسفند 1387 با سحر دولتشاهی ازدواج کرد و در 1393 از وی جدا شد.

 

پاسخ رامبد جوان به شایعه طلاقش از نگار جواهریان

رامبد جوان با انتشار کامنتی زیر تصویری که به تازگی از خود و نگار جواهریان منتشر کرده است، به صورت رسمی شایعه طلاق‌شان را تکذیب کرد.

 

 

 

در چند روز گذشته در فضای مجازی شایعه‌ای درباره جداییرامبد جوان و نگار جواهریان پخش شد. این شایعه توسط هر دو هنرمند تکذیب شد.

 

رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان به صورت مشترک تصویری از خود کنار کودکان موسسه بهشت امام رضا را در مشهد منتشر کردند تا به این شایعات پایان بدهند و حتی رامبد جوان در زیر این پست اینستاگرامی کامنتی را منتشر کرد تا به صورت رسمی شایعه طلاقشان را تکذیب کند. او نوشت: "امیدوارم دیگه با دیدن این عکس فهمیده باشین طلاق شایعه‌ای بیش نبوده."

 

رامبد جوان و نگار جواهریان

 

همچنین رامبد جوان در اکران مردمی فیلم «اتاق تاریک» که در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد، بار دیگر به شایعات پایان داد. او اعلام کرد که از همسرش، نگار جواهریان جدا نشده است و عاشقانه به زندگی‌شان ادامه می‌دهند.

 

همسر رامبد جوان

رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می کند. همسرش هم مانند او هنرمند بود چند سال بعد این دو از هم طلاق گرفتند.

 

رامبد جوان

 

چند سال بعد از ازدواج اول که به طلاق انجامید رامبد در صحنه تئاتر آتیلا پسیانی با سحر دولتشاهی آشنا شده و با هم ازدواج کردند. در سال ۹۳ زمزمه های جدایی رامبد جوان از  سحر دولتشاهی  در شبکه های اجتماعی و سایت ها به گوش رسید که این خبر پس از مدتی به واقعیت پیوست.

 

رامبد جوان

 

مدتی بود که صحت خبر ازدواج  رامبد جوان  با نگار جواهریان برای دوست داران مجری برنامه پرطرفدار خندوانه، ایجاد سوال کرده بود و تا آن زمان رامبد جوان به طور کامل این خبر را رسانه ای نکرده بود. نکته جالب توجه در بخشی از برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی این بود که رامبد جوان هنگام قدردانی از خانواده اش بعد از نام بردن از پدر، مادر و خواهرش از نگار جواهریان نیز به عنوان یکی از اعضای خانواده اش تشکر کرد.

 

رامبد جوان

 

شروع فعالیت رامبد جوان

وی در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار همسران نقش کوتاهی داشت و همین باعث حضور پررنگ وی در مجموعه تلویزیونی خانه سبز در نقش فرید صباحی شد. نقش‌هایی که جوان در سینما و تلویزیون ایفا می‌کند بیشتر جنبه طنز دارد.


رامبد جوان کارگردانی چهار مجموعه تلویزیونی به نام‌های گم‌گشته، نشانی، مسافران و توطئه فامیلی را به‌عهده داشته‌است که مجموعه نشانی ایام نوروز ۸۷ از شبکه دو سیما پخش شد. مجموعه گم‌گشته به نویسندگی سید سعید رحمانی و علی‌رضا کاظمی‌پور نیز در ماه رمضان سال ۱۳۸۰ از سیما پخش شد. وی کارگردان و مجری برنامه خندوانه می‌باشد که از سال ۱۳۹۳ از شبکه نسیم در حال پخش است.

 

آثار رامبد جوان

سینما

۱۳۹۲ آزادی مشروط
۱۳۹۲ آذر، شهدخت، پرویز و دیگران
۱۳۹۱ نیکان و بچه غول
۱۳۹۱ گناهکاران
۱۳۹۰ آزمایشگاه
۱۳۸۹ دختر شاه پریون
۱۳۸۹ دیو و دلبر
۱۳۸۸-۱۳۸۹ ورود آقایان ممنوع
۱۳۸۸ پسر آدم، دختر حوا
۱۳۸۷ شبی در تهران
۱۳۸۶ جعبه موسیقی
۱۳۸۶ مصاحبه
۱۳۸۵ زن بدلی
۱۳۸۵ سوغات فرنگ
۱۳۸۵ نسل جادویی
۱۳۸۳ اسپاگتی در هشت دقیقه
۱۳۸۳ مکس
۱۳۸۲ صورتی
۱۳۷۹ سیندرلا
۱۳۷۸ مومیایی ۳
۱۳۷۶ کمکم کن
۱۳۷۶ پشت دیوار شب
۱۳۹۴ برج آخرت

تلویزیون

۱۳۹۳ خندوانه کارگردان-مجری
۱۳۹۲ کلاه قرمزی ۹۲ بازیگر مهمان
۱۳۹۱ گپ کارگردان – مجری رامبد جوان آی فیلم۱۳۹۱
۱۳۹۰ ساختمان پزشکان بازیگر مهمان
۱۳۸۸ مسافران بازیگر، کارگردان
۱۳۸۶ نشانی بازیگر، کارگردان
۱۳۸۱ باغ بلور بازیگر، کارگردان
۱۳۸۰ گمگشته کارگردان
۱۳۷۹ ولایت عشق بازیگر
۱۳۷۷ کت جادویی بازیگر
۱۳۷۷ هتل بازیگر مهمان
۱۳۷۶ تولدی دیگر نویسنده فیلمنامه اولیه
۱۳۷۶ در همین حوالی نویسنده
۱۳۷۶ سرزمین سبز بازیگر
۱۳۷۵ خانه سبز بازیگر
۱۳۷۴-۱۳۷۵ نوعی دیگر بازیگر
۱۳۷۴ فروشگاه بازیگر
۱۳۷۴ همسران بازیگر
۱۳۷۴ نوروز ۷۴ بازیگر
۱۳۷۳ صرفه جویی آب بازیگر
۱۳۹۴ گنج پنهان

 

عکسهای رامبد جوان

رامبد جوان

رامبد جوان

رامبد جوان

رامبد جوان

رامبد جوان

رامبد جوان

رامبد جوان

رامبد جوان

رامبد جوان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • علی

    شخصیت جناب خان بهتر از رامبد دلقک وریا کار است