شمانیوز
شما نیوز

ماجرای ازدواج دوم لاله صبوری / همسرم متولد آمریکاست + فیلم

لاله صبوری (بازیگر) از همسر آمریکایی خود رونمایی کرد.

ماجرای ازدواج دوم لاله صبوری / همسرم متولد آمریکاست + فیلم

لاله صبوری از بازیگران تلویزیون و سینمای ایرانی دوبار ازدواج کرده است که از ازدواج و همسر اولش دو فرزند به نام هلیا و بهداد دارد و از همسر دومش که در امریکا زندگی میکند یک دختر به نام نورا دارد لاله صبوری چند روزیست که با ازدواج دومش و همسر آمریکاییش سوژه رسانه شده است.

 

 

ماجرای جنجالی همسر آمریکایی لاله صبوری

 

 

 

ازدواج اول لاله صبوری

لاله صبوری اولین بار در سال 1364 وقتی 17 ساله بود ازدواج کرد و و در 18سالگی مادر شد. او صاحب یک پسر بنام بهداد و سپس یک دختر بنام هلیا شد اما این زندگی بعدا به جدایی ختم شد.

 

 

 

لاله صبوری و فرزندانش بهداد و هلیا

لاله صبوری درباره جدایی از همسرش اولش گفته: ازدواج ما خیلی سنتی شکل گرفت و همسر سابقم از موقعیت شغلی و اجتماعی بسیار خوبی برخودار بود و وضعیت مالی بسیار خوبی داشت، اما اجازه انجام هیچ کاری را به من نمیداد، نه تحصیل، نه رانندگی و... حتی روز کنکور در اتاق را روی من قفل کردند، اما ایشان مرد بسیار متشخصی بودند، اما عقاید ما با هم تفاوت داشت و یک روز به جایی رسیدم که با دو بچه به خانه پدرم برگشتم و حدود ۶ سال طول کشید که توانستیم از هم جدا شویم.

 

لاله صبوری

 

 

همسر سابقم حتی زمانی که من دانشجو شده بودم به دانشگاه می‌آمد و من را با خشونت از دانشگاه بیرون میکشید و من مشکلات زیادی داشتم و تا زمانی که بچه‌ها ۱۸ سالشان شود بر سر حضانت آن‌ها همیشه درگیر بودم. 

 

 

ازدواج دوم لاله صبوری

لاله صبوری در دومین تجربه زناشویی خود با پویا قاسمی ازدواج کرد و از وی صاحب یک دختر بنام نورا شد.

خوشبختانه همسرم مردی بسیار همراه و مهربان است. ایشان متولد آمریکا هستند و تازه ده سال است که برای زندگی به ایران آمده اند، شغل همسرم در زمینه صنعتی است و فعالیتی در عرصه هنر به شکل جدی ندارند، اما هنر را بسیار دوست دارند و درک می‌کنند.

 

تولد فرزند سومم ریسک بود

نورا سومین فرزند لاله صبوری و دومین دختر او است که حاصل ازدواج دوم او است و تنها فرزند او و پویا قاسمی است که اختلاف سنی زیادی با دو فرزند اولش دارد.

وی در این باره می گوید: من رابطه بسیار خوبی با بچه ها دارم و وقت گذراندن با آنها همیشه برای من جذاب است. به همین خاطر همیشه با بچه های فامیل رابطه خوبی دارم، اما خب شاید چون خودم در سن و سال پایین بچه دار شدم کودکی بچه هایم چندان در ذهنم پررنگ نبود، به همین خاطر همیشه دوست داشتم که بار دیگر مادرشدن را تجربه کنم.

 

وقتی با همسرم ازدواج کردم، ایشان به دلیل این که قبلا ازدواج نکرده بودند، دوست داشتند که بچه داشته باشیم، به همین خاطر، من از این موقعیت استقبال کردم، هرچند که به نظر خیلی ها بچه سوم یک جور ریسک بود، اما این ریسک را به جان خریدم.

لاله صبوری

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied