شمانیوز
شما نیوز

سلفی خانواده شاهرخ استخری در عید فطر + عکس

عکس جدید شاهرخ استخری را در این صفحه مشاهده می کنید.

سلفی خانواده شاهرخ استخری در عید فطر + عکس

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلوزیون است . شاهرخ استخری در سریال هایی مثل فاصله ها و دلنوزان دیده شد و به چهره محبوب تبدیل شد . شاهرخ استخری متاهل است و دو دختر به نام های پناه و نبات دارد . در ادامه عکس جدید خانوادگی شاهرخ استخری را می بینید . 

 

 

سلفی خانواده استخری در روز عید فطر

 

 
سلفی خانواده استخری در روز عید فطر
 
 
 سلفی خانواده استخری در روز عید را در ادامه خواهید دید.

 

شاهرخ استخری در 14 مهرماه سال 1359 در تهران به دنیا آمد. استخری در رشته مهندسی صنایع دارای مدرک لیسانس است. شاهرخ استخری فرزند اول خانواده است و ۲ خواهر کوچک تر از خودش دارد. خواهرش یک سال از او کوچک تر است فوق لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است و خواهر کوچک ترش هم به هنر علاقه دارد. شاهرخ استخری تا سوم دبستان، ساکن بلوار کشاورز بوده است و از آن به بعد در شهرک غرب زندگی می کند. سوم دبستان را در مدرسه ۱۵ خرداد و دوره راهنمایی اش را در مدرسه آزادی و دوران دبیرستان اش را در فجر دانش تحصیل کرده است. وی از خدمت سربازی معاف شده است چون پدرش ۸ سال در منطقه جنگی خارک مشغول به کار بوده است. فامیلی استخری از شهری در استان فارس که اصالت پدری اش به آن منطقه برمی گردد، می آید. البته در حال حاضر آنجا دیگر شهر نیست و بیشتر زمین های زراعی، آن محدوده را احاطه کرده است.

 

شاهرخ استخری در توضیح این عکس نوشت:

 

عیدتون مبارک عزیزای دلم /الهی تنتون سلامت باشه، دلتون خوش باشه، لباتون خندون باشه، زندگیتون پر از عشق باشه، سفره تون پر برکت باشه و همیشهههههه کنار من بمونید و من خبرای خوش ازتون بشنوم / دوستون دارممممم زیاااااد و براورده شدن ارزوهاتون ارزومهههههه

 

خانواده شاهرخ استخری

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied