شمانیوز
شما نیوز

تازه ترین نرخ طلا ، دلار و سکه در بازار سه شنبه 23 مهر + جدول

قیمت نرخ ارز، دلار، سکه و طلا در بازار روز سه‌شنبه بیست و سوم مهر ماه نسبت به روز گذشته کاهش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۳ میلیون ۹۶۰ هزار تومان قیمت خورد.

تازه ترین نرخ طلا ، دلار و سکه در بازار سه شنبه 23 مهر + جدول
به گزارش شمانیوز به نقل از فرارو : براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت انواع سکه و طلا امروز کاهش یافت و در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۳ میلیون ۹۷۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون ۹۶۵ هزار تومان معامله شد.
 
هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۰۵ هزار ۳۰۰ تومان ارزش گذاری شد، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۴۹۳ دلار قیمت خورد.
 
قیمت سکه و قیمت طلا در بازار
نوع قیمت معاملاتی روز  گذشته قیمت معاملاتی امروز 
مثقال طلا
۱۷,۵۸۰,۰۰۰
۱۷,۵۶۰,۰۰۰
طلای ۱۸ عیار
۴,۰۵۸,۳۴۰
۴,۰۵۳,۷۲۰
سکه جدید
۳۹,۸۵۰,۰۰۰
۳۹,۷۰۰,۰۰۰
سکه قدیم
۳۹,۷۵۰,۰۰۰
۳۹,۶۵۰,۰۰۰
نیم سکه
۲۰,۳۰۰,۰۰۰
 
ربع سکه
۱۲,۲۰۰,۰۰۰
 
سکه گرمی
۸,۳۰۰,۰۰۰
 
انس طلا
۱۴۹۸ دلار
۱۴۹۳ دلار
 

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی

صرافی ملی قیمت دلار را برای سه‌شنبه بیست و سوم مهر بدون تغییر نسبت به نرخ‌های پایانی دوشنبه، ۱۱ هزار ۳۵۰ تومان اعلام کرد. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان خریداری کرد.

قیمت فروش یورو، در صرافی‌های بانک‌ها ۵۰ تومان کاهش داشت و ۱۲ هزار ۵۵۰ تومان اعلام شد؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار ۴۵۰ تومان قیمت‌گذاری شد.
 
 
  نوع ارز نرخ خرید (ریال)  نرخ فروش (ریال)
یورو 124500 125500
دلار 112500 113500
 

 

قیمت انواع ارز در بازار آزاد روز سه‌شنبه ۲۳ مهر ۹۸

همان طور که احتمالاً می‌دانید بازار ارز با قیمت‌های متفاوت و گیج‌کننده‌ای روبرو است؛ از نرخ صرافی ملی گرفته تا ارز مبادله‌ای، اما برای من و شما هیچ چیز به اندازه قیمت ارز در صرافی‌های بازار آزاد اهمیت ندارد.

اطلاع از اینکه صرافی‌های مختلف قیمت را روی چه عددی تعیین می‌کنند کار سختی است. به هرحال نرخ هر شهر و محله با هم متفاوت است و بسته به تعداد ارز مورد نیاز مشتری می‌تواند تغییر کند.

برای همین در این گزارش متوسط قیمت خرید ارز در صرافی‌ها را در نظر گرفته‌ایم در حالتی که مشتری یک آدم معمولی است و قصد دارد اسکناس‌هایی به ارزش زیر هزار دلار (احتمالا به قصد مسافرت) تهیه کنید.
 

قیمت انواع ارز در بازار آزاد سه‌شنبه ۲۳ مهر (تومان)

دلار
۱۱۵۱۰
یورو
۱۲۶۸۵
درهم امارات
۳۱۳۵
پوند
۱۴۵۷۵
دلار کانادا
۸۷۰۰
لیر ترکیه
۱۹۵۰
دلار استرالیا
۷۷۹۰
یوان چین
۱۶۲۵


قیمت دلار و سایر ارز‌های بانکی

براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای روز (سه‌شنبه بیست و سوم مهر ماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با افزایش قیمت روز گذشته ۵۳ هزار ریال و هر یورو نیز ۴۶ هزار و ۳۳۳ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied