شمانیوز
شما نیوز

خرید 1000 (یک­هزار) تن سیانید سدیم قرصی با خلوص 98 درصد مورد نیاز کارخانه طلای زرشوران

شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران در نظر دارد با عنایت به قانون برگزاری مناقصات و با انجام ارزیابی کیفی، نسبت به انتخاب پیمانکار جهت خرید 1000 (یک­هزار) تن سیانید سدیم قرصی با خلوص 98 درصد مورد نیاز کارخانه طلای زرشوران از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای همراه با ارزیابی کیفی اقدام نماید.

خرید 1000 (یک­هزار) تن سیانید سدیم قرصی با خلوص 98 درصد مورد نیاز کارخانه طلای زرشوران
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران: این شرکت در نظر دارد با عنایت به قانون برگزاری مناقصات و با انجام ارزیابی کیفی، نسبت به انتخاب پیمانکار جهت خرید 1000 (یک­هزار) تن سیانید سدیم قرصی با خلوص 98 درصد مورد نیاز کارخانه طلای زرشوران از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای همراه با ارزیابی کیفی اقدام نماید.

لذا از کلیه شرکت‌ها و پیمانکاران ذیصلاح که مایل به شرکت در مناقصه فوق می‌باشند دعوت به عمل می‌آید جهت دریافت اسناد ارزیابی کیفی به همراه اسناد مناقصه به دبیرخانه کمیسیون معاملات شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران  به آدرس دفتر مرکزی به نشانی مندرج در بند “1” مراجعه نمایند.

نام و نشانی کارفرما: شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران به نشانی: تهران، میدان ولیعصر، خیابان شقایق، پلاک 5 و 7
 
محل اجرای پروژه: استان آذربایجان غربی، شهرستان تکاب، کیلومتر 38 جاده تخت سلیمان، روستای زرشوران، شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران
 
موضوع مناقصه: خرید 1000 (یک­هزار) تن سیانید سدیم قرصی با خلوص 98 درصد مورد نیاز کارخانه طلای زرشوران طبق شرح مندرج در اسناد مناقصه
 
نوع مناقصه:یک مرحله ای عمومی همراه با ارزیابی کیفی
 
مدت زمان اجرای پروژه: شش ماه کامل شمسی
 
گواهی نامه صلاحیت: متقاضی ‌می‌بایست؛
 
تخصص و تجربه کاری مفید و مرتبط با موضوع مناقصه‌ را داشته باشد.
 
– دارای توانایی مالی لازم و کافی و توانایی ارایه تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار و حسن انجام تعهدات (در صورت برنده شدن) باشد.
 
– کلیه الزامات مراجع ذیصلاح در اجرای فعالیت‌های مرتبط با موضوع مناقصه را رعایت نماید.
– مجوزهای مربوطه از مراجع ذیربط را اخذ نماید.
–  تاییدیه و مجوز بازرگانی، مجوز گمرکات (ترخیص کالا) و همچنین تفاهم‌نامه با شرکت‌های معتبر حمل و نقل داخلی را داشته باشد.
– دارای شخصیت حقوقی باشد.
تامین مالی: از منابع داخلی شرکت
 
مبلغ ضمانت نامه و نوع تضمین: نوع تضمین براساس آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی موضوع تصویب نامه شماره 123402/ت/50659ﻫ مورخ 94/09/22 هیات محترم وزیران به مبلغ 15،528،000،000 (پانزده میلیارد و پانصد و بیست و هشت میلیون) ریال خواهد بود و تضمین ارائه شده می‌بایست برای مدت سه ماه از تاریخ آخرین مهلت قبول پیشنهادها معتبر و قابل تمدید باشد.

مناقص

 
زمان و محل دریافت اسناد: از اشخاصی که تمایل به شرکت در مناقصه مزبور را دارند دعوت به عمل می‌آید جهت آگاهی و دریافت اسناد مربوطه پس از واریز مبلغ 2/000/000 (دو میلیون ریال) به شماره حساب 5778857780 در وجه شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران نزد بانک ملت، شعبه تکاب، کد 11932 ا ز تاریخ درج آگهی حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 16) روز شنبه مورخ 1398/08/11 با ارایه اصل فیش بانکی و معرفی نامه کتبی معتبر و مهر شرکت در یکی از روزهای اداری به دبیرخانه کمیسیون معاملات واقع در دفتر مرکزی به نشانی مندرج در بند “1” مراجعه نمایند.
 
زمان و محل تحویل اسناد: متقاضیان مکلفند پیشنهادهای خود را حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 16) روز دوشنبه مورخ 1398/08/27 به دبیرخانه کمیسیون معاملات واقع در نشانی مندرج در بند “1”تحویل نمایند.
زمان گشایش پاکت‌ ارزیابی کیفی: ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 1398/08/29 در نشانی مندرج در بند «2».
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied