شمانیوز
شما نیوز

حسن نشان زاده مقدم مدیر عامل شرکت پتروشیمی اروند ؛

پتروشیمی اروند بزرگترین تولید کننده پی وی سی بعد از عربستان/جلوگیری از خروج ارز با تولید استراتژیک ”ای پی وی سی“

حسن نشان زاده مقدم نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت پتروشیمی اروند در بازدید از غرفه این شرکت در ششمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته در تهران در خصوص حضور این شرکت در نمایشگاه اظهار کرد: فرصت این نمایشگاه باعث شد که از نزدیک با مشتریان و مصرف کنندگان نهایی محصولاتمان تعامل و مذاکره داشته باشیم و مشکلات را بشناسیم و وفاداری و رضایتمندی مشتریان و مصرف کنندگان نهایی را قدر بنهیم.

پتروشیمی اروند بزرگترین تولید کننده پی وی سی بعد از عربستان/جلوگیری از خروج ارز با تولید استراتژیک ”ای پی وی سی“

به گزارش شما نیوز،  نشان زاده مقدم ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نمایشگاه گفت: این یک فرصت مناسب است که رو در رو با مشتریان و مصرف‌کنندگان نهایی محصولات خود، تعامل و مذاکره داشته باشیم و در همین راستا، مشکلات را بشناسیم و وفاداری و رضایتمندی مشتریان و مصرف‌کنندگان نهایی را قدر بنهیم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند در خصوص فعالیت شرکت پتروشیمی اروند افزود: این شرکت تا 10 سال پیش، بزرگ‌ترین زنجیره کلر جهان را در اختیار داشت و در تولید محصولات خود، از آخرین تکنولوژی موجود در جهان استفاده می‌کند.

وی به محصولات تولیدی این شرکت اشاره کرد و گفت: تولید انواع محصولات پتروشیمی اروند سالانه 2 میلیون 800 هزار تُن می‌باشد که از این مقدار، حدود 340 هزار تن پی وی سی است که شامل 300 هزار تن اس پی وی سی(SPVC)   و 40 هزار تن ای پی وی سی (EPVC) می‌باشد. تولید 660 هزار تن کاستیک در سال، 585 هزار تن کلر و 890 هزار تن اتیلن دی کلراید (EDC) از دیگر محصولات تولیدی این شرکت است.

نشان زاده مقدم به راه‌اندازی مجتمع ای پی وی سی در شرایط تحریم با توان داخلی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه مشکلات موجود در شرکت مرتفع شده و تولید ای پی وی سی از 11 هزار تن در سال 1396 به 20 هزار تن در سال 1397 رسید که تحویل صنایع پایین‌دست شده است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند افزود: به منظور هماهنگی با سندیکاهای مختلف، نقشه راه خود را مشخص کرده و در 7 ماهه اول سال توانسته‌ایم، 11 هزار تن تولید داشته باشیم و نیاز صنایعی همچون کیف، کفش و چرم را تامین کنیم.

نایب رییس هیات مدیره شرکت پتروشیمی اروند با اشاره به استراتژی شرکت افزود: اولویت اصلی شرکت، تامین نیاز داخلی است و در کنار آن نیز، در نظر داریم تا بازار صادراتی را حفظ کنیم.

نشان زاده مقدم، تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید را از عمده فعالیت‌های شرکت دانست و افزود: ایجاد اشتغال غیرمستقیم صنایعی همچون کیف، کفش، چرم و صنایع پایین‌دست از مهم‌ترین دستاوردهای این شرکت می‌باشد.

وی در ادامه افزود: پتروشیمی اروند در شرایط تحریم، توانسته تا به عنوان تنها تولیدکننده محصول استراتژیک “ای پی وی سی” در کشور از خروج ارز جلوگیری کند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند در پایان؛ واحدهای الفین، نیروگاه، آلومینیوم، نفت، سیمان و شوینده‌ها را از دیگر مصرف‌کنندگان محصولات پتروشیمی اروند اعلام کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied