شمانیوز
شما نیوز

مراسم تکریم و معارفه رئیس حراست پتروشیمی شهید تندگویان

مراسم تکریم و معارفه رئیس حراست پتروشیمی شهید تندگویان با حضور آقای محمودی معاون منابع حراست هلدینگ خلیج فارس و مدیران و کارشناسانی از حوزه های قضایی، انتظامی و امنیتی، روسای حراست شرکتهای پتروشیمی و کارکنان حراست ارشد منطقه برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه رئیس حراست پتروشیمی شهید تندگویان

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی شهید تندگویان: سید رضا قاسمی شهری مدیر عامل پتروشیمی شهید تندگویان در این مراسم با اشاره به جو خوب همدلی و همراهی واحد حراست در همه جوانب و مسایل پتروشیمی , ارتباط بین این واحد را کم نظیر خواند و این هماهنگی و تعامل را مشابه واحد hse دانست.

وی ضمن بیان نقش موثر حراست در روند تولید , افزایش بهره وری , آرامش شرکت به نقش مثبت و سازنده در روحیه افراد به شرط استفاده از نظرات کارشناسی این واحد تاکید کرد.

ایشان ضمن تشکر از زحمات آقای مرتضایی در مدت زمان تصدی ریاست حراست,برای آقای شرافت در مسولیت جدیدشان آرزوی موفقیت و توفیق الهی کرد, شایان ذکر است آقای شرافت از نفرات بومی منطقه بوده و ریاست حراست مجتمعهای پتروشیمی و کارخانجات صنعتی را در کارنامه دارد.

در ادامه شرافت سرپرست حراست پتروشیمی شهید تندگویان در سخنانی ضمن اشاره به وضعیت مطلوب کارکنان شرکت بر همت این اداره در جلوگیری از تخلفات احتمالی و نقش برجسته این امور در تولید بهینه تاکید کرد.وی همچنین حراست را بازوی قوی و چشم و چراغ سازمان خواند.

در پایان این مراسم متن لوح تقدیر مرتضایی و متن حکم انتصاب شرافت قرائت شد.

معارفه2

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied