شمانیوز
شما نیوز

اعضای هیئت مدیره ایران کیش انتخاب شدند

​مجمع عمومی عادی (به طور فوق العاده) شرکت کارت اعتباری ایران کیش، به منظور انتخاب اعضای هیات مدیره جدید این شرکت با حضور نمایندگان کاندیداها، سهامداران و نماینده سازمان بورس اوراق بهادار در محل سالن تلاش برگزارشد.

اعضای هیئت مدیره ایران کیش انتخاب شدند

به گزارش شمانیوز وبه نقل از  روابط عمومی ایران کیش، در پایان این مجمع و با اکثریت آرای سهامداران، شرکت سرمایه گذاری ایرانیان، بانک تجارت، شرکت سرمایه گذاری خوارزمی ، بانک سپه و شرکت تدبیرگران فناوری اطلاعات تجارت ایرانیان به عنوان اعضای هیئت مدیره شرکت ایران کیش انتخاب شدند .

این مجمع با حضوراحسان مرادی نماینده بانک تجارت به عنوان رئیس مجمع، علیرضا کدیورنماینده شرکت سرمایه گذاری ایرانیان به عنوان  ناظر اول، عماد صانع نماینده شرکت سرمایه گذاری خوارزمی به عنوان ناظر دوم، پیمان منعم طبری مدیر عامل ایران کیش به عنوان منشی مجمع و همین طورمحبوبه باقری به عنوان نماینده سازمان بورس و داوودکلوانی به عنوان نماینده حسابرس و بارزس قانونی برگزار شد.
 

درپایان رای گیری پیمان منعم طبری به پرسش های سهامداران حقیقی این شرکت پاسخ داد. وی با بیان اینکه سهم بازار ایران‌کیش از تراکنش در درگاه‌های غیر حضوری  به شکل چشمگیری افزایش یافته است گفت : تلاش کردیم درآمد را از محل تراکنش افزایش دهیم و تا حد امکان هزینه‌ها را کاهش دهیم.

 

طبری در ادامه با بیان اینکه اپلیکیشن پات با امکانات جدیدی که بدان اضافه شده است شرایط خوبی برای حضور موفق در بازار  دارد به برنامه های آتی ایران کیش در حوزه صندوق فروشگاهی پرداخت.

2533542 - Copy - Copy

2533542 - Copy (2)

2533542 - Copy

2533542

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied