شمانیوز
شما نیوز

روح اله خدارحمی خبرداد :

بانک کشاورزی در مسیر تحول دیجیتال

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: تغییر، تحول یا باز تعریف برنامه کسب و کار از ضرورت‌های تحول دیجیتال به شمار می‌رود و با توجه به سیر تحول دیجیتالی در دنیای امروز، به ناچار باید در این مسیر حرکت کنیم .

بانک کشاورزی در مسیر تحول دیجیتال

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، خدارحمی صبح روز چهارشنبه در جلسه تدوین سند نقشه راه تحول دیجیتال این بانک با اعلام مطلب فوق افزود: در اجرای برنامه‌های این حوزه باید ابعاد مختلف تحول دیجیتال مورد توجه قرار گیرد .

وی با بیان این که بانک کشاورزی در حوزه فناوری اطلاعات قدم‌های خوبی برداشته است، بر اجرای سیستم هوشمند تاکید و خاطرنشان کرد : هوشمندسازی باید در سه بخش خدمات، مشتریان و کارکنان مورد توجه قرار گیرد.

 

 خدارحمی تغییر محصولات، بهینه سازی خدمات و توانمندسازی نیروی انسانی را از مولفه های اساسی در فرایند تحول دیجیتال برشمرد و بر ارتقای نگرش و توانمندی نیروی انسانی تاکید کرد.

 بر اساس این گزارش،  مهندس داور ماهی کار رئیس هیئت مدیره بانک کشاورزی نیز در سخنان خود گفت: در مقایسه با سایر بانک ها، گام‌های مثبتی برای استقرار سند دیجیتال در این بانک برداشته شده است.

 

 وی در تشریح انتظارات از اجرای برنامه تدوین شده در این حوزه، تخصص های مورد نیاز، محیط پیرامونی و مشتریان، ریسک های داخلی و خارجی و مدل کسب و کار داخلی بانک را از مولفه هایی دانست که باید مورد تاکید و توجه باشند. ماهی کار یادآور شد باید بهترین مدل کسب و کار برای بانک کشاورزی و ذینفعان طراحی شود و رضایت مخاطبان سازمان را به ارمغان آورد.


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied