شمانیوز
شما نیوز

بانک ملت ، همچنان لیدر بازار سرمایه

در ماه های اخیر که بازار سرمایه ایران بالای 80 درصد بازدهی نصیب سرمایه گذاران خود کرده بود، یکی از نمادهایی که همواره از پربیننده ترین نماد بورسی ، نماد بانک ملت بود.

بانک ملت ، همچنان لیدر بازار سرمایه

به گزارش شمانیوز و به نقل از  بانکداری ایرانی؛ در ماه های اخیر که بازار سرمایه ایران  بالای 80 درصد بازدهی نصیب سرمایه گذاران خود کرده بود، یکی از نمادهایی که همواره از پربیننده ترین نماد بورسی ، نماد بانک ملت بود.

 

بانک ملت  با داشتن ارزش بازار 288 هزار و 750 میلیارد ریال  و همچنین داتنش  50 میلیارد عدد سهم، یکی از بزرگترین نماد بورسی است که همواره مورد توجه سرمایه گذاران بورسی است.

 

 به همین روی ، همیشه در ردیف پربیننده ترین نماد بازار سرمایه است و با افزایش و کاهش قیمت سهام این نماد، روند بازار ممکن است تغییر کند؛ چرا که اگر تغییر قیمت سهام بانک ملت شدید باشد می تواند شاخص بورس را تحت تاثیر قرار داده و افزایشی و کاهشی کند.

 

57 - Copy

 

 

از طرف دیگر ارزش  بازار بانک ملت نیز هر روز در حال افزایش بوده و در ردیف سه شرکت بورسی دارای افزایش ارز بازار قرار داشته است. 

 

AndroidOnlineNewsImage

 

 

همچنین در ابتدای سال 98 قیمت سهام بانک ملت 2877 ریال بوده اما در روزهای اخیر به 9800 ریال رسیده است که بازدهی 102 درصدی را برای سهامداران خود در پی داشته است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied