شمانیوز
شما نیوز

نائب رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد:

انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری فولادسازان با تأمین‌کنندگان در جشنواره ملی فولاد

یکی از موفقیت های جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد، انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری متعدد بین فولادسازان و تأمین‌کنندگان است که بسیاری از آنها به مرحله تولید رسیده اند.

انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری فولادسازان با تأمین‌کنندگان در جشنواره ملی فولاد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از چیلان: مهندس بهادر احرامیان، نائب رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد درباره برگزاری جشنواره ملی فولاد گفت: تجربه جشنواره ملی فولاد در یک سال گذشته نشان داد که در کشور ما ظرفیت های بسیاری برای استمرار تولید و تعمیر و نگهداری با استفاده از مهندسی داخلی وجود دارد.

وی با بیان این مطلب افزود: در کشور ما شرکت های متعددی وجود دارند که می توانند مهندسی معکوس انجام دهند، در حالی که پیش از این، به دلایل اقتصادی و فنی از آن استفاده نمی شده است ولی در حال حاضر به دلیل شرایط تحریم به راحتی می توان آن را بکار گرفت.

احرامیان با بیان اینکه جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران فرصتی گرانبها برای معرفی ظرفیت ها و فرصت هایی داخل کشور است افزود: در جشنواره امسال که بر پایه جشنواره سال قبل بنا شده است، قصد داریم حرکاتی را که در سال گذشته شکل گرفته اند ادامه دهیم.

نائب رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد به نقش موثر جشنواره ملی فولاد در انعقاد قراردادهای مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از موفقیت های این جشنواره منعقد شدن تفاهم نامه های همکاری متعدد بین فولادسازان و تأمین کنندگان است که بسیاری از آنها به مرحله تولید رسیده اند.

گفتنی است دومین جشنواره ملی فولاد (به همراه نمایشگاه جامع ارائه فرصت های بومی سازی) ۲۳ الی ۲۶ دی ماه ۹۸ در برج میلاد برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied