شمانیوز
شما نیوز

پرداخت یا حذف یارانه معیشتی افراد اطلاع‌رسانی می‌شود

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: پرداخت و یا حذف یارانه معیشتی برای مشمولان و پیگیری علل حذف یارانه نقدی اطلاع رسانی می‌شود.

پرداخت یا حذف یارانه معیشتی افراد اطلاع‌رسانی می‌شود

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از تابناک: حسین وطن دوست در جلسه کمیته تخصصی اقتصادی شورای اطلاع‌رسانی یارانه معیشتی اظهار کرد: پرداخت و یا حذف یارانه معیشتی برای مشمولان و پیگیری علل حذف یارانه نقدی اطلاع رسانی می‌شود.

افزود: با توجه به حذف برخی خانوارها از دریافت یارانه معیشتی و افزایش مراجعات مردم لازم است تا مردم از نحوه روند دریافت یارانه نقدی و معیشتی مطلع شوند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل تصریح کرد: برخی افراد به‌دلیل عدم ثبت‌نام در جریان چهار واقعه حیاتی از جمله تولد، فوت، ازدواج و طلاق از دریافت یارانه نقدی حذف می‌شوند که باید از مهلت مقرر برای انجام تغییرات که دو ماه در نظر گرفته شده آگاهی یابند.

وطن دوست ادامه داد: چنانچه فردی از دریافت یارانه نقدی محروم باشد، یارانه معیشتی نیز به وی تعلق نمی‌گیرد و باید اقدام به ثبت تغییرات در پرداخت یارانه نقدی کند.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل بیان کرد: افرادی که یارانه نقدی برای آنها واریز نشده می‌توانند از طریق شماره گیری کد #۶۳۶۹* از وضعیت دریافت یارانه خود اطلاع یابند.

وطن دوست گفت: ظرف ۲۴ ساعت مشمول بودن یا نبودن برای دریافت یارانه همراه با کد رهگیری به شماره همراه ارسال می‌شود.

وی بیان کرد: به‌دلیل واریز نشدن یارانه معیشتی برای برخی خانوارها، مراجعات مردم به فرمانداری‌ها و ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان‌ها افزایش یافته که لازم است روند دریافت یارانه معیشتی برای مردم شفاف‌سازی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    من مستمربگیر هستم ماهی ۱۷۰۰ حقوم به من ندادند

  • نظری

    من یک قالی بافم برام کمک معیشتی نریختند

  • ههدایتی

    چه فرقی بین مردم عادی وافرادتحت پوشش کمیته است که یارانه هردویکی است

  • حمیدرضا ایرانپورمبارکه

    اینجانب یارانه ام ازسال ۹۴ بعلت داشتن داشتن منزل مسکونی قطع شده با داشتن ۲ فرزند دانشجو ودرآمد ماهیانه ۲میلیون وداشتن بیماری پارکینسون وهزار مشکل دیگر خواهشمندگم رسیدگی فرمائید ولی افسوس از رسیدگی به مشکلاتی همچون من دوچرخه هم ندارم و....هزادین چیز دیگر که بقیه دارند ویارانه هم دریافت میکنند

  • ناشناس

    برای ماهم نریختن اعتراض میکنم ماهم صاحب بچه هستیم زندگی سخته بدون کار