شمانیوز
شما نیوز

سرکنسولگری سفارت قزاقستان خواستار تعامل مشترک با فولاد خوزستان شد

سرکنسول سفارت قزاقستان در دیدار از شرکت فولاد خوزستان خواستار تعامل مشترک با این شرکت بزرگ فولادی شد.

سرکنسولگری سفارت قزاقستان خواستار تعامل مشترک با فولاد خوزستان شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی فولاد خوزستان: دولتان نیاسان سرکنسول سفارت قزاقستان به همراه نماینده وزرات امور خارجه در اهواز، با حضور علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان و بهمن تجلی زاده معاون فروش و بازاریابی، شرایط تجارت بین دو کشور ایران و قزاقستان را بررسی کردند.

سرکنسولگری کشور قزاقستان با هماهنگی اتاق بازرگانی ایران، آمادگی کشور خود را برای ایجاد نمایندگی در این کشور عنوان کرد و گفت: فولاد خوزستان شرکت بزرگ و معتبر در زمینه فولاد است و با بررسی بعمل آمده از روند تولید و تکنولوژی بکار رفته در این شرکت، ایجاد تفاهم و همکاری با این بنگاه بزرگ اقتصادی مایه افتخار ما خواهد بود.

دولتان نیاسان با اشاره به مسیر ریلی موجود افزود: مسیر ریلی بندر ترکمن مسیری مطمئن برای صادرات محصولات فولادی به صورت مستقیم و با کمترین هزینه به کشور قزاقزستان می‌باشد.

محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان در این نشست بر ظرفیت بالای تولید فولاد در شرکت تاکید کرد و گفت: 75 درصد از تولید فولاد خوزستان قابلیت صادرات دارد و سابق بر این، همین مقدار نیز به کشورهای مختلف صادر می‌شد؛ ولی در حال حاضر با توجه به نیاز بازار داخلی میزان 50 درصد تولید این شرکت درون کشور مصرف می‌شود.

محمدی افزود: سهولت برای حمل و ارسال محصولات، قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات تولیدی، فرآیندهای تولیدی استاندارد و حضور نیروهای متخصص شرکت فولاد خوزستان همگی بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری در این حوزه است و کشور قزاقزستان جهت تعامل و همکاری می‌تواند از طریق اتاق بازرگانی اقدام نمایند. شرکت فولاد خوزستان آمادگی پذیرش گروه‌های تحقیقاتی این کشور را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied