شمانیوز
شما نیوز

طی 9 ماهه ابتدای سال جاری

بار دیگر بالاترین آمار تولید پلیمری را به ثبت رساندیم

مدیر‌ برنامه‌ریزی و کنترل تولید شرکت پتروشیمی امیرکبیر گفت: همکاران با تولید پلیمری451288تن، مفتخریم بالاترین رکورد مجموع تولید پلیمری در 9 ماهه ابتدای سال که بیشترین ارزش افزوده را برای این مجتمع تولیدی دارد و بیشترین تاثیر را بر روی EPS شرکت داشته، برگی زرین دیگری در افتخارات خود طی دوره شش ساله گذشته به ثبت برسانیم.

بار دیگر بالاترین آمار تولید پلیمری را به ثبت رساندیم

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر، عبدالکریم محمدی‌زاده مدیر برنامه‌ریزی و کنترل تولید با اعلام خبر ثبت رکورد تولید پلیمری در 9 ماهه ابتدایی سال جاری، اظهار داشت: پتروشیمی امیرکبیر با ثبت تولید1006671تن انواع محصولات توانسته 87درصد برنامه تولید خود را محقق نماید. طبق گزارش‌های خروجی از سیستم BI شرکت پتروشیمی امیرکبیر، این مجتمع تولیدی در9ماهه ابتدای سال 1398توانسته است با تولید 1006671 تن  میانگین تولید روزانه، 3647 تن را ثبت نماید .

مدیر برنامه‌ریزی و کنترل شرکت پتروشیمی امیرکبیر با بیان اینکه واحدهای پلیمری شرکت که بیشترین ارزش افزوده و درآمد شرکت را ایجاد می‌کنند، عنوان کرد: با تولید 451288 تن علاوه بر افزایش5 درصدی نسبت به برنامه پیش‌بینی شده، 22 درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل روند صعودی را نشان می‌دهد.

 مهندس محمدی‌زاده در ادامه به آمار تولید واحد پلی‌اتیلن سنگین (HD) اشاره کرد و گفت: این واحد توانسته با تولید 98047 تن علاوه بر محقق کردن 100 درصد برنامه پیش‌بینی شده، 10 درصد بیشتر از برنامه تولید نماید که علاوه بر افزایش36 درصدی تناژ تولید نسبت به دوره مشابه سال قبل، توانسته با حول و قوه الهی و تلاش همکاران نسبت به دوره مشابه گذشته، بیشترین میزان تولید و رکورد طی دوره را برای اولین بار ثبت نماید.   

وی ادامه داد: در واحد پلی‌اتیلن سبک خطی(LLDPE) نیز با تولید 186282 تن تولید علاوه بر محقق کردن 100 درصد برنامه پیش‌بینی شده،‌13 درصد بیش از برنامه تولید نماید، که علاوه بر افزایش 15درصدی تناژ تولید نسبت به دوره مشابه سال قبل، توانسته با عنایت خداوند و تلاش همکاران  نسبت به دوره مشابه گذشته، بیشترین میزان تولید و رکورد طی دوره را برای اولین بارثبت نماید.

 این مسئول در ادامه با اشاره به آمار تولید در دیگر واحد پلیمری عنوان کرد: واحد پلی‌اتیلن سبک (LDPE) با تولید 166959 تن تولید علاوه بر محقق کردن 95 درصد برنامه پیش‌بینی شده توانسته رشد 24 درصدی تناژ تولید نسبت به دوره مشابه سال قبل داشته باشدکه بیشترین میزان تولید و رکورد طی دوره را برای اولین بار به ثبت برساند.

مدیر برنامه‌ریزی و کنترل تولید در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تشریح جزئیات روند تولید در واحد الفین پرداخت و خاطر نشان کرد: واحد الفین این مجتمع تولیدی  با تولید 486504 تن انواع محصولات 75 درصد برنامه پیش‌بینی شده و 60 درصد ظرفیت طراحی را محقق نموده است، که پیش‌بینی می‌شود با بهبود روند دریافت انواع خوراک که تاثیر مستقیم بر روند تولید واحد الفین دارد، شاهد ارتقای آن طی ماه‌های آتی باشیم.

وی در پایان اضافه کرد: از این رو بر اساس این گزارش مشخص شد، واحد الفین با تولید 219559 تن محصول اتیلن 67 درصد برنامه پیش‌بینی شده و 51 درصد ظرفیت طراحی را محقق کرده است، واحد بوتادین(BD نیز باتولید53714 تن 77 درصد و همچنین واحد بوتن یک (B-1) با تولید 14019تن101 درصد برنامه پیش‌بینی شده را محقق کرده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied