شمانیوز
شما نیوز

رونمایی از اپلیکیشن "شهر من " در نهمین نمایشگاه شهر هوشمند

مدیر سازماندهی شبکه یکپارچه خدمات کسب و کارهای شهری با اشاره به حضور اپلیکیشن شهر من در این‌نمایشگاه گفت : سعی کردیم با شرکت در این نمایشگاه یکی از جلوه های اصلی شهر هوشمند و استفاده از فناوری های موبیلیتی که در شهرداری مشهد به طور عملی اجرا شده است جهت اطلاع و آگاهی بخشی مردم به نمایش بگذاریم.

رونمایی از اپلیکیشن "شهر من " در  نهمین نمایشگاه شهر هوشمند

به گزارش شمانیوز به نقل از همشهری خراسان، مدیر سازماندهی شبکه یکپارچه خدمات کسب و کارهای شهری با اشاره به حضور اپلیکیشن شهر من در این‌نمایشگاه گفت : سعی کردیم با شرکت در این نمایشگاه یکی از جلوه های اصلی شهر هوشمند و استفاده از فناوری های موبیلیتی که در شهرداری مشهد به طور عملی اجرا شده است جهت اطلاع و آگاهی بخشی مردم به نمایش بگذاریم.

" محمد عین القضات "خاطرنشان کرد : در این نمایشگاه ضمن رونمائی از اپلیکیشن " شهر من " که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد خدمات مختلفی از شهرداری در زمان برگزاری نمایشگاه نیز ارائه می گردد.

لازم به ذکر است این نمایشگاه از ۱ تا ۴ بهمن ماه در غرفه شهر من برگزار خواهد شد. در حاشیه برگزاری نمایشگاه شهر هوشمند اسناد تفاهم نامه ای بین اپلیکیشن " شهر من " با بخش خصوصی نیز به‌ امضاء خواهد رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied