شمانیوز
شما نیوز

ثبت رکورد جدید تولید آهن اسفنجی در شرکت فولاد سفیددشت

واحد احیاء مستقیم شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری با تولید 70305 تن آهن اسفنجی در دهمین ماه از سال جاری، موفق به ثبت رکورد جدید تولید ماهیانه این محصول شد.

ثبت رکورد جدید تولید آهن اسفنجی در شرکت فولاد سفیددشت

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد سفیددشت، مدیر عملیات و سرپرست تکنولوژی فولاد سفیددشت ضمن اعلام خبر این موفقیت خاطرنشان کرد: با توجه به قرارگرفتن در سردترین ماه سال و تاکید اداره گاز استان مبنی بر کاهش مصارف صنعتی گاز طبیعی، شرکت فولاد سفیددشت در راستای تداوم تعاملات سازنده خود با ادارات و نهادهای استان با فراهم نمودن مقدمات فرآیندی، در دو مرحله اقدام به کاهش تولید نمود.

جمشید علی­بابایی افزود: رکورد ماهیانه نسبت به آخرین رکورد در آبان­ماه سال جاری، میزان20 تن افزایش داشته که در صورت عدم وجود محدودیت در مصرف گاز طبیعی، این مقدار به 500 تن می­رسید.

مهندس علی بابایی با اشاره به زحمات و تلاش پرسنل در تمامی واحدها در راه رسیدن به این موفقیت، از حمایت­های شرکت فولاد مبارکه و سازمان ایمیدرو به جهت تامین به موقع گندله سنگ آهن مورد نیاز واحد احیاء مستقیم قدردانی نمود.

اکبر اسکندری، رئیس واحد آهن سازی شرکت فولاد سفیددشت نیز از ارتقای کیفی آهن اسفنجی تولیدی واحد احیاء مستقیم به لحاظ درجه فلز شدگی خبر داد و افزود: از ابتدای سال 98، در زمینه ارتقای کیفیت محصول، موفقیت­های چشمگیری به دست آمده و امروز با اطمینان می­توان گفت با بهبودهای صورت گرفته، آهن اسفنجی تولید شده در واحد احیاء مستقیم فولاد سفیددشت از جمله باکیفیت­ترین محصولات از این نوع در سطح کشور به شمار می­رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied