شمانیوز
شما نیوز

ایجاد شبکه اطلاع رسانی جدید با عنوان عصردانایی

در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، رونمایی از شبکه اطلاع رسانی جدید بیمه دانا با عنوان"عصردانایی" آغاز خواهد شد.

ایجاد شبکه اطلاع رسانی جدید با عنوان عصردانایی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، با توجه به استقبال مخاطبان از مطالب، اخبار،گزارش‌ها و فیلم‌های کوتاه بارگذاری شده در شبکه اطلاع رسانی شرکت با عنوان"مطمئن و توانا" و با عنایت به بروز برخی مشکلات فنی رخ داده در این کانال خبری، به زودی تمامی اخبار، مطالب، عکس‌های خبری، بخشنامه‌ها، اطلاعیه‌ها و دستورالعمل‌های مهم صادر شده در کانال جدید این شرکت با عنوان"عصردانایی" منتشر خواهد شد.

 

روابط عمومی بیمه دانا، ضمن تبریک ایام خجسته دهه فجر انقلاب اسلامی، از تمامی کارکنان و همکاران عزیز و ارجمند درخواست دارد از این پس به منظور انعکاس خدمات و زحمات پرسنل خود در ستاد و صف، در کانال خبری عصردانایی، اخبار،گزارش‌های خبری، عکس‌های مربوطه، جلسات کاری، آمار عملکرد ماهانه، فصلی و سالانه و میزان پرتفوی خود را در اختیار این مدیریت قرار دهید.

 

درضمن به منظور تسهیل در عضوگیری شبکه خبری عصردانایی، از تمامی همکاران ارجمند تقاضا می‌شود با استفاده از لینک زیر  asredanaie1398@  به عضویت در کانال خبری عصردانایی درآیند.

 

این مدیریت آماده دریافت مطالب و عکس‌های خبری همکاران شاغل در ستاد، شعب، مناطق و نمایندگی‌های فعال در سراسر کشور است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied