شمانیوز
شما نیوز

امکان دریافت رمز یک ‌بارمصرف (پویا) برای کارت‌های برداشت مشتریان بانک کارآفرین

بانک کارآفرین امکان دریافت رمز یک‌بارمصرف (پویا) را برای کارت‌های برداشت مشتریان خود فراهم کرد.

امکان دریافت رمز یک ‌بارمصرف (پویا) برای کارت‌های برداشت مشتریان بانک کارآفرین

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، از این پس دارندگان کارت‌های برداشت نقدی این بانک، می‌توانند هنگام انجام تراکنش‌های غیرحضوری بدون نیاز به فیزیک کارت، رمز یک‌‌بارمصرف را از طریق اپلیکیشن همراه بانک کارآفرین، پیامک و اپلیکیشن ریما دریافت کنند. همچنین با اتصال به سامانه هریم بانک مرکزی، امکان دریافت رمز پویا از طریق پیامک نیز برای مشتریان گرامی فراهم شده است.

 

لازم به ذکر است بانک مرکزی با هدف جلوگیری از دسترسی مجرمان به اطلاعات حساب بانکی شهروندان در فضای وب و کاهش کلاهبرداری‌های اینترنتی، استفاده از رمز یک‌بارمصرف (پویا) را برای کارت‌های بانکی الزامی و کلیه بانک‌های ‌کشور را موظف کرد با اعمال تغییرات لازم در درگاه‌های پرداخت اینترنتی تا پنجم بهمن ماه، امکان درخواست رمز دوم پویا و دریافت آن از طریق پیامک را برای مشتریان خود فراهم کنند.

 

شایان ذکر است با پویاسازی رمزهای دوم کارت‌های بانکی احتمال این‌گونه سوء‌استفاده‌ها به شدت کاهش می‌یابد. این رمزها طول عمر محدودی (حداکثر 120 ثانیه) داشته و صرفاً برای یک تراکنش قابل استفاده هستند. همچنین بر اساس دستور بانک مرکزی استفاده از مز دوم پویا برای تراکنش‌های بیش از یک میلیون ریال در روز اجباری‌ خواهد بود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه راهنمای فعالسازی رمز یک‌بارمصرف، اینجا کلیک کنید و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک کارآفرین با شماره 02123350 تماس بگیرید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied