شمانیوز
شما نیوز

رونمایی از پلتفرم ملت‌تِک و حرکت در مسیر بیمه‌گری دیجیتال

بیمه ملت در مسیر حرکت به سمت نوآوری باز (open inovation) و تحول محصولات و خدمات خود و با توجه به ظهور استارتاپ‌ها و اینشورتک‌ها در بازار بیمه از پلتفرم ملت‌تِک رونمایی کرد.

رونمایی از پلتفرم ملت‌تِک و حرکت در مسیر بیمه‌گری دیجیتال

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، ملت‌تِک (فناوری بیمه ملت) پلفترمی خلاقانه و نوآور است که به استارتاپ‌ها این امکان را می‌دهد که با استفاده از API های استعلام و صدور بیمه ملت، سرویس‌های بیمه‌ای را به درون کسب و کار خود ببرند. این پلتفرم امکانی را فراهم نموده که استارتاپ‌ها  و متقاضیان استفاده از خدمات بیمه‌ای آنلاین بتوانند در کمترین زمان ممکن سرویس های خود را دریافت کنند.

افزایش تمایل به استفاده از API های بیمه‌ای و استقبال بسیار زیاد استارتاپ‌ها برای استفاده از سرویس‌های بیمه‌ای آنلاین از جمله دلایل راه‌اندازی این پلفترم بوده است. با توجه به تعداد بسیار زیاد استارتاپ‌ها و ظرفیت‌های خوبی که در بسیاری از آنها وجود دارد نیاز به ایجاد یک پلتفرم که کلیه نیازهای آنها از آشنایی با سرویس‌های بیمه‌ای و کاربردها آن تا نحوه پیاده‌سازی و اجرای آنها را پوشش دهد به یک الزام تبدیل شد. در ملت‌تِک خدمات متنوعی برای فعالین حوزه دیجیتال در نظر گرفته شده است تا ضمن کمک به توسعه کسب و کار خود، بتوانند سبب رشد و توسعه صنعت بیمه شوند.

ملت تک انتخابی مناسب برای کسب و کارهای مختلف و از جمله استارتاپ‌های حوزه اینشورتک بوده و پلتفرمی خلاقانه و نوآور در صنعت بیمه را مهیا کرده تا نیازهای آنها را برای توسعه کسب و کار  پوشش دهد.

امیدواریم که با استفاده از رویکرد بیمه‌گری باز (open insurance) بتوانیم با سرعت بیشتری در مسیر بیمه‌گری دیجیتال (Digital Insurer) حرکت کنیم و در کنار توسعه کسب و کار خود فضایی ایجاد شود که سایر شرکت‌های بیمه در این مسیر حرکت کنند و در نهایت شاهد رشد و بالندگی صنعت بیمه باشیم.

برای دسترسی به ملت‌تِک می‌توان به آدرس tech.melat.ir مراجعه کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied