شمانیوز
شما نیوز

حضور ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه چهار دهه دستاوردهای انقلاب

نمایشگاه چهار دهه دستاوردهای انقلاب اسلامی با حضور حیدرقاسمی معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از مسئولین استان 20 بهمن ماه درمحل نمایشگاه های دائمی استان اصفهان گشایش یافت و ذوب آهن اصفهان با برپایی غرفه ای در آن حضور فعال دارد .

حضور ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه چهار دهه دستاوردهای انقلاب

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، معاون سیاسی امنیتی استاندار در آیین گشایش این نمایشگاه گفت : نمایشگاه دهه فجر در حقیقت نمادی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است که در معرض دید بازدید کنندگان گذاشته می شود .  

 

وی افزود : دستاوردهای اصلی انقلاب اسلامی ، آزادی خواهی و حق طلبی است که ملت های مظلوم منطقه با تمسک به آرمان های حضرت امام (ره) و شهدای گرانقدر آن را دنبال می کنند .

 

شایان ذکر است در این نمایشگاه علاوه بر ذوب آهن اصفهان ، دستگاه های اجرایی و سازمان های مردم نهاد استان با دایر نمونه غرفه آخرین دستاوردها ونوآوری های خود را در معرض دید عموم گذاشته اند .

 

گفتنی است نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی اصفهان با حضور ۴۸ نهاد اجرایی استان اصفهان در بیش از ۲ هزار مترمربع فضای مفید نمایشگاهی دایر شده است. این نمایشگاه‌ از ۲۰ تا ۲۳ بهمن‌ جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برقرار است.

 

 

  • 10
  • 11
  • 12
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied