شمانیوز
شما نیوز

قدردانی نماینده وزیر اقتصاد از تلاش های بی وقفه بانک ملی ایران در حوزه بازرسی

نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی با بازدید از سامانه های هوشمند نظارتی بانک ملی ایران، از تلاش های بی وقفه و موثر این بانک در حوزه بازرسی و نظارت سیستماتیک قدردانی کرد.

قدردانی نماینده وزیر اقتصاد از تلاش های بی وقفه بانک ملی ایران در حوزه بازرسی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، هادی عبداللهی مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات و نماینده وزیر در ماده 34 آیین نامه قانون رسیدگی به تخلفات اداری وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور در مدیریت امور بازرسی و حسابرسی بانک ملی ایران ضمن قدردانی از تلاش های این بانک، بر بروز رسانی سامانه های هوشمند در حوزه بازرسی با توجه به تعداد واحدهای بانک و تنوع خدمات بانکی نیز تاکید کرد. 

وی تاثیر سامانه های موجود را در رصد مستمر عملیات واحدها و انجام اقدامات به موقع بسیار قابل توجه دانست و اذعان کرد: به کارگیری سامانه های هوشمند می تواند در کاهش تخلفات بیش از پیش تاثیرگذار باشد.

همچنین حسن سعیدی اصل مدیر امور بازرسی و حسابرسی به تشریح قابلیت ها و مزایای سامانه های سماب (مانیتورینگ آنی بازرسی)، سامانه های بازرسی و روسای حوزه و زیر سیستم های مصوبات اعتباری و بخشنامه ها و تاثیر آنها در کاهش اشتباهات و تخلفات پرداخت.

گفتنی است، سامانه های نظارتی بانک ماحصل بیش از یک دهه فعالیت بوده و با نمایش آنی عملیات شعب بر روی حساب های مشتریان و حساب های داخلی بانک و همچنین ایجاد امکان انجام بازرسی های روزانه، غیر حضوری و حضوری و استفاده از سیستم های هشدار و فعالیت می توانند در کاهش اشتباهات و تخلفات نقش قابل ملاحظه ای داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied