شمانیوز
شما نیوز

برگزاری مراسم ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در بیمه "ما"

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن مراسم جشن با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و پرسنل ستاد و شعب تهران برگزار شد.

برگزاری مراسم ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در بیمه "ما"

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه "ما" همزمان با میلاد با سعادت دخت گرامی پیامبر اسلام، حضرت زهرا(س) ، طی مراسمی با حضور مدیر عامل و مدیران شرکت بیمه "ما" از پرسنل خانم شاغل در شرکت تجلیل بعمل آمد.

 

حجت بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه "ما" در این مراسم، طی سخنان کوتاهی با اشاره به جایگاه والای زن در اسلام؛ حضور موفق زنان در عرصه های گوناگون بخصوص بعد از انقلاب اسلامی را بسیار با اهمیت دانسته و تاکیدکرد: نقش بانوان در جامعه بشریت فراموش شدنی نیست و در همه زمان ها زنان نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

 

وی افزود: از صدر اسلام تاکنون بانوانی چون حضرت خدیجه (س) و حضرت زهرا(س) حضور داشتند؛ دو بانویی که تمام ائمه تربیت یافته این دو مکتب هستند و شایسته‌ترین و پاکدامن ترین انسان‌ها از دامن حضرت زهرا(س) به دنیا معرفی شده اند.

 

مدیرعامل بیمه "ما"  با اشاره به نقش بانوان در عصر حاضر عنوان کرد: نقش مادران و همسران در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نقشی اساسی و بی بدیل بوده است که اگر حمایت مادران و همسران نبود انقلاب به این شکل به پیروزی نمی‌رسید.

 

بهاری فر در ادامه به نقش بانوان در اقتصاد خانواده اشاره و اظهارکرد: همسران و مادران در خانواده می‌توانند به خوبی در اقتصاد خانواده نقش داشته باشند و در مصرف کالا ایرانی و اقتصاد مقاومتی خانواده کمک کنند.

 

وی در انتها خاطرنشان کرد: سالم سازی فضای کار یکی از خواسته‌های آحاد عموم جامعه و زنان شاغل است،زنان می‌خواهند در فضایی کار کنند که امنیت و بهداشت روانی آنها در کنار تکریم جایگاه آنها حفظ شود،بنابراین وظیفه همه ما این است که این فضا را برای بهره وری هرچه بیشتر بانوان همکار فراهم سازیم.

 

صادق عضو هیات مدیره بیمه "ما"  نیز در این مراسم عنوان کرد: این ایام فرصتی است تا سبک زندگی حضرت زهرا (س) که در ابعاد گوناگون نظیر تربیت فرزند، همسرداری و غیره الگو است، مورد توجه همه ما به ویژه بانوان قرار گیرد چراکه بانوان در خانواده نقش مهمی را در تربیت فرزند و پیاده شدن سبک زندگی اسلامی دارند.

 

در پایان این مراسم با اهدای هدیه  از بانوان شاغل در دفتر مرکزی و شعب تهران شرکت بیمه "ما"  تجلیل بعمل آمد.

 

  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied