شمانیوز
شما نیوز

بیمه تعاون قهرمان مسابقات فوتسال صنعت بیمه شد

ییمه تعاون با اقتدار قهرمان اولین دوره مسابقات فوتسال صنعت بیمه جام سردار شهید قاسم سلیمانی شد .

بیمه تعاون قهرمان مسابقات فوتسال صنعت بیمه شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون ، اولین دوره مسابقات فوتسال صنعت بیمه ، بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی همزمان با ایام دهه فجر و به میزبانی بیمه مرکزی و با حضور ۲۲ تیم از شرکت های بیمه در مجموعه ورزشی شهید مطهری برگزار شد .

 

فینال مسابقات فوتسال صنعت بیمه کشور جام سردار شهید قاسم سلیمانی، با حضور رئیس کل بیمه مرکزی ، دکتر مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون ، برخی از اعضای هیئت عامل و مدیران عامل شرکتهای بیمه در سالن شهید مطهری برگزار شد و در پایان تیم بیمه تعاون با اقتدار و با پیروزی بر تمام حریفان قهرمان این دوره از مسابقات شد و جام قهرمانی را به خود اختصاص داد .

 

در آیین اختتامیه این رقابت‌ها دکتر سلیمانی با اشاره بر ضرورت گسترش فرهنگ ورزش در صنعت بیمه نسبت به اهمیت همگانی سازی ورزش تاکید کرد و افزود: جمعیت جوان صنعت بیمه که بخش اعظم فعالان این صنعت را تشکیل می دهند با تکیه بر دو اصل جوانی و شادابی می توانند تحولات بزرگی را رقم بزنند.

 

بر اساس این گزارش مسابقات جام فوتسال صنعت بیمه که با ابتکار اداره کل توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بیمه مرکزی و با حضور پرشور شرکتهای بیمه برگزار شد بیمه سرمد به عنوان نایب قهرمانی و شرکت بیمه کوثر نیز به مقام سوم دست یافت و جام اخلاق به تیم فوتسال بیمه مرکزی اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied