شمانیوز
شما نیوز

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با حمایت شرکت فولادآلیاژی ایران در اشکذر

برگزاری؛ همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با حمایت شرکت فولادآلیاژی ایران در شهرستان اشکذر

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با حمایت شرکت فولادآلیاژی ایران در اشکذر

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، کمالی رئیس امور ورزشی و تربیت بدنی شرکت فولاد آلیاژی ایران بیان کرد: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی صبح روز جمعه 25 بهمن ماه سال جاری با حضور گسترده مردم استان یزد، فزماندار شهرستان اشکذر، مدیر کل تربیت بدنی شهرستان یزد، مدیر عامل و برخی از کارکنان شرکت فولاد آلیاژی ایران از مصلی برگزار و به پارک بزرگ شهر منتهی شد.

وی بیان کرد: این همایش ساعت هفت صبح آغاز و ساعت هشت به صورت زنده از شبکه استانی پخش شد و شرکت فولادآلیاژی ایران برگزارکننده این همایش بود.. 

رئیس امور ورزشی و تربیت بدنی شرکت  اظهار کرد: تجلیل از قهرمانان ورزشی که در کشور مقام آوردند و تجلیل از نخبگان فرهنگی از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

کمالی به برپایی غرفه‌های صنایع دستی و تولیدات سنتی شهرستان در جنب جایگاه مراسم اشاره کرد. 

همچنین وی با بیان اینکه  استقبال از این همایش بسیار خوب بوده است، یادآور شد: بیش از ۱۰هزار کارت شرکت در قرعه‌کشی مسابقه عرضه شده که به عنوان بلیت تلقی می‌شود و عرضه آن کاملا رایگان بود.

رئیس هیئت ورزش همگانی  در ادامه تصریح کرد:جوایز بسیار ارزنده‌ی شامل: کمک هزینه سفر زیارتی، دوچرخه، لوازم خانگی، البسه ورزشی، از جمله جوایز این همایش بود که به شرکت کنندگان اهدا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied