شمانیوز
شما نیوز

بیمه "ما" میزبان دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران

محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران به منظور برقراری انسجام بیشتر میان ارکان صنعت بیمه از شعبه اردبیل شرکت بیمه "ما" بازدید کرد.

بیمه "ما" میزبان دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه "ما"، در این بازدید دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران ضمن دیدار با رییس و پرسنل شعبه و نمایندگان استان اردبیل  به ضرورت تعامل و همکاری بین شرکت های بیمه در کشور تاکید کرد و افزود: بیمه، صنعت بزرگی است و در کنار هم بودن، ضامن  بهره گیری از این صنعت و خدمات رسانی به مردم است.

 

وی با اشاره به  لزوم حضور نمایندگان نهاد های تصمیم گیر در جلسات شورای عمومی سندیکای بیمه گران افزود: در این جلسات با فراهم شدن امکان بررسی مشکلات صنعت بیمه از جوانب گوناگون ، می توان امیدوار بود که در وضع قوانین آتی، نظر سایر نهادهای مرتبط با صنعت بیمه نیز لحاظ شود.

 

محمد کریمی در این جلسه با بیان اینکه هدف گذاری ضریب نفوذ بیمه در کشور رسیدن به رقم هفت درصد است، افزود: ما با پیگیری افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور می خواهیم اثبات کنیم که مردم ایران، مردم با فرهنگ، و ایران کشور توسعه یافته و یا دست کم در حال توسعه است؛ رسیدن به این هدف تعیین شده مستلزم این است که همه فعالان عرصه صنعت بیمه در سراسر کشور دست به دست هم بدهیم و افکار و برنامه هایمان را یکی بکنیم.

 

مدیر استان اردبیل بیمه "ما"  با ابراز امیدواری از برگزاری اینگونه جلسات به عنوان مصداق هم دلی و هم زبانی گفت: تعامل و انسجام ارکان صنعت بیمه ، فضای مناسب تری را برای فعالیت های بیمه ای فراهم خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied