شمانیوز
شما نیوز

ارائه خدمات نوین و رضایت مشتریان اولویت اول ایساکو

قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایران خودرو ارتقای رضایت‌مندی مشتریان و ارائه خدمات نوین را از مهم‌ترین اولویت‌های کاری ایساکو دانست.

ارائه خدمات نوین و رضایت مشتریان اولویت اول ایساکو

به گزارش شمانیوز به نقل از ایکوپرس؛ حمید مرادی قائم مقام اجرایی مدیر عامل ایران خودرو در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل ایساکو گفت: در ارتقای رضایت‌مندی مشتریان، نمایندگی‌های مجاز نقش و سهمی بیش‌تری دارند.

 

وی با بیان این‌که نمایندگی‌های ایساکو نقطه تماس و خط مقدم ارتباط با مشتریان هستند، تاکید کرد: رسالت امروز ما جذب مشتریان جدید و نگهداری مشتریان قدیمی است و این موضوع در سایه تغییر راهکارها و اتخاذ رویکردهای جدید در سیستم خدمات پس از فروش این ایران‌خودرو است.

 

قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایران خودرو از تلاش‌های شبانه‌روزی تیم مدیریتی و کارکنان ایساکو برای استانداردسازی و تسهیل خدمت‌رسانی به مشتریان  قدردانی کرد.

 

در ادامه عادل پیرمحمدی عضو هیات مدیره ایران خودرو خاطر نشان کرد: نهادینه شدن فرهنگ خدمت‌رسانی به ذی‌نفعان باعث تقویت اعتماد مردم به ایران خودرو می شود.

 

وی افزود : برنامه‌ها و کارهای خلاقانه‌ای در‌‌ زمینه ارائه خدمت به مشتریان توسط ایساکو صورت گرفته و باید این مسیر خدمت‌رسانی ارتقا یافته و توسعه داده شود .

 

پیرمحمدی تاکید کرد: مدیر عامل جدید ایساکو، وظیفه خطیری در قبال بیش از دو میلیون مشتری ایران خودرو دارد و جلب رضایت  حداکثری آنان کاری سخت است اما با تدوین برنامه های خلاقانه و توجه  به شبکه خدمت رسانی این امر دست یافتنی است.

 

مونسان مدیرعامل جدید خدمات پس از فروش ایران خودرو نیز گفت: با تدوین و ارائه برنامه‌های جدید، مسیر خدمت‌رسانی به مشتریان را توسعه می‌دهیم.

 

وی تاکید کرد: از تمامی بسترها و ابزارهای نوین برای جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات مطلوب و بهینه به آنان استفاده خواهیم کرد.

 

در ادامه، سید رضا حسینی مدیر عامل سابق ایساکو نیز گزارشی از عملکرد خود ارائه داد که مورد تقدیر قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied