شمانیوز
شما نیوز

محصولات فناورانه اسنوا برای مقابله با کرونا تا حمایت از مدافعان سلامت

بزرگترین مجموعه تولید لوازم خانگی کشور، از تحقیق و توسعه و آغاز طراحی دو محصول ویژه برای مبارزه با کرونا، رایگان شدن خدمات پس از فروش به صورت شبانه روزی برای شبکه بهداشت و درمان کشور و حمایت از قشر آسیب پذیر درگیر بیماری کرونا، خبر داد.

محصولات فناورانه  اسنوا برای مقابله با کرونا تا حمایت از مدافعان سلامت

به گزارش شمانیوز به نقل از مرکز ارتباطات رسانه‌ای گروه انتخاب، اسنوا از آغاز طراحی دو نوع محصول ویژه برای ضدعفونی و ویروس‌زدایی لباس‌ها با فناوری تشعشع نوری و مواد خوراکی خانگی با فناوری تولید O3 توسط متخصصین ایرانی و با تکیه بر دانش بومی برای اولین بار در ایران خبر داد.

 

این محصولات از آغاز شیوع کرونا ویروس در جهان در فرآیند تحقیق و توسعه اسنوا قرار گرفته و توسط متخصصان و مهندسان ایرانی در حال طراحی است و واحد مهندسی نیز در تلاش است که در ابتدای سال آتی، این محصولات در خطوط تولید کارخانجات ، قرار دهد.

 

محصول اول به عنوان از بین برنده موثر آلرژن‌ها، ویروس‌ها، میکروب‌ها و همچنین باکتری‌های بیرون از خانه است که ممکن است توسط البسه وارد محیط خانه شود. این پاکسازی بدون استفاده از هیچ گونه ماده شیمیایی و صرفا با تابش کنترل شده UVC انجام خواهد گرفت که نتیجه آن نیز از منظر علمی به تایید رسیده است. محصول دیگر به عنوان از بین بردن میکروب ها و ویروس ها از میوه‌جات، سبزیجات و صیفی‌جات بوده که با استفاده از یک مینی ژنراتور ازن اطمینان از سلامت مصرف را تا حد بسیار زیادی ارتقا خواهد داد و می تواند جایگزین موثر و مطمئنی برای مواد شیمیایی موجود باشد.

 

همچنین خدمات پس از فروش برندهای تحت پوشش مجموعه لوازم خانگی انتخاب شامل اسنوا، دوو و تکنوگاز، برای شبکه بهداشت و درمان کشور تا ابتدای خردادماه سال 99 رایگان شده است. در این طرح، محصولات یادشده بدون محدودیت پوشش گارانتی، تمام خدمات پس از فروش خود از تعویض قطعه یا سرویس را رایگان و با اولویت بالا دریافت خواهند کرد. همچنین به صورت آزمایشی در شهر اصفهان، تمامی کارکنان بیمارستان‌های ویژه کرونا، می توانند از خدمت رایگان مشابهی برای سایر برندهای داخلی و خارجی منوط به خارج بودن از دوره گارانتی و امکان تامین قطعات، استفاده نمایند و خدمات پس از فروش گروه انتخاب با شماره سراسری 1699 در دسترس است.

 

بنابراین این گزارش، طرح حمایت از مدافعان سلامت، با پوشش کادر درمانی (پزشکان و پرستاران) سراسر کشور، خدمات ویژه، به صورت شبانه روزی و با اولویت بالا ارائه خواهد کرد.  این خدمات در محدودیت گارانتی نخواهد بود. همچنین به صورت آزمایشی در شهر اصفهان، تمامی پرسنل بیمارستان‌های ویژه کرونا، شامل دریافت این خدمات خواهند شد که می توانند با تماس با شماره سراسری 1699، خدمت را دریافت نمایند. در صورت رضایت از این طرح، به مرور استان‌های دیگر نیز شامل دریافت آن خواهند شد.

 

همچنین اسنوا برای کاهش فشار فکری و معیشتی بیماران کرونایی نیازمند، با کمک بخش‌های مددکاری بیمارستان‌های ویژه کرونا، بسته‌های حمایتی از کالای اساسی توزیع خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied