شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

خرید از بانه تحویل در تهران

فروشگاه اینترنتی هزارویک فروشگاهی که در زمینه ی فروش انواع محصولات خانگی و صوتی تصویری فعالیت می کند، قابل ذکر است این فروشگاه اینترنتی از سال 92 به جدیت در این حوزه خدمتی وفادارانه و صادقانه را برای رفاه حال مشتریان و خریدان ارائه کرده است.

 

خرید از بانه تحویل در تهران

 

فروشگاه اینترنتی هزارویک فروشگاهی که در زمینه ی فروش انواع محصولات خانگی و صوتی تصویری فعالیت می کند، قابل ذکر است این فروشگاه اینترنتی از سال 92 به جدیت در این حوزه خدمتی وفادارانه و صادقانه را برای رفاه حال مشتریان و خریدان ارائه کرده است. تمامی کالاهای که در فروشگاه اینترنتی هزارویک عرضه می شوند، شامل انواع تلویزیون در مارک های ال جی سامسونگ سونی .. و همچنین سایر لوازم صوتی و تصویری، انواع یخچال فریزر( یخچال ساید بای ساید، یخچال فر یزر بالا و پایین و دوقلو و یخچال ساید بای ساید هیتاچی در بانه … )، ماشین های لباسشویی و ظرفشویی و انواع کولرگازی و …. می شود خرید از بانه تحویل در تهران صورت میگیرد.

 

سوالی که همه ما هنگام خرید کالاهای فیضیکی از فروشگاه های اینترنتی برامون پیش میاد اینه که از کجا مطمئن شویم که محصول اورجینال به دست ما می‌رسد؟ آیا خرید از یانه به صرفه است یا نه؟

 

جواب این سوال راحت است اگر از یک فروشگاه اینترنتی خرید می‌کنید، داشتن نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت اولین شرط است. این نماد مشخص می‌کند که این فروشگاه خاص دارای اطلاعات پیگیری و ثبت شکایت است. بنابراین شما می‌توانید با خیال آسوده خرید خود را انجام دهید.

 

فروشگاه هزارویک دریافت کننده نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و به عنوان برگزیده بسیاری از مراجع و نهادهای ذی‌ربط، دارای کلیه مجوزهای رسمی مورد نیاز برای فعالیت در این حوزه است‌ .همچنین، در حال حاضر هزارویک باتوجه به استقبال چشمگیر کاربران و مشتریان خود یکی از معتبر ترین فروشگاه های کشور میباشد.

 

تخک

پروسه خرید از فروشگاه هزارویک

 

تمام محصولات این فروشگاه دارای گارانتی ۵ ساله معتبر شرکتی هستند، بنابراین خرید از بانه تحویل در تهران بهترین گزینه ممکن برای تهیه لوازم خانگی جدید می باشد.

 

برای رفاه حال مشتریان مشخصات انواع کالا ها را در همین سایت با تصاویر مربوطه قرار داده شده است تا شما عزیزان بتوانید انواع محصولات از برندهای مختلف را با هم مقایسه کنید و دسترسی آسان تری به کالاها داشته باشید و با تصمیم و انتخاب درست خرید از بانه تحویل در تهران را انجام دهید

 

مشتریان گرامی ,سایت هزارویک برای راحتی خیال هر چه بیشتر مشتریان خود امکان اینکه شما هنگام تحویل کالای خریداری شده قبل از اینکه تسویه حساب کنید به صورت کامل تست نمائید.و کالای خریداری شده خو را از هر نظر بررسی کنید.

 

روش ارسال با پست هم از دیگر روش های ارسال است. که این روش برای بسته بندی ها و کالاهایی که اندازه ای کمتر از 70*70 سانتی متر داشته باشند به کار می رود. برای کالاهای در ابعاد بزرگ هزینه ی پست بسیار زیاد می شود.

 

با این روش ارسال از دغدغه های فراوانی نجات پیدا می کنید. با توجه به ترافیک سنگین پایتخت چون فروشگاه انلاین هزارویک تمامی محصولات را تحویل درب منزل برای مشتریان در خود گنجانده است. مشتریان هم بعد از اصالت، سالم بودن کالا و تست کردن محصول. مبلغ نهایی فاکتور ثبت شده را پرداخت خواهد کرد. این شیوه ارسال کالا مورد پسند مشتریان می باشد..

 

مکاه

بخش مقایسه ها و بهترین محصولات و کالا ها

 

این فروشگاه اینترنتی یک بخشی رو اختصاص داده به بررسی ها و مقایسه بهترین کالا ها باهم تا شما عزیزان قبل از خرید کالا مورد نظر با تمامی معایب و آپشن های محصول آشنا بشید تا چشم بسته هیچ خریدی رو انجام ندید برای مثال اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ رو دارید و بین تلویزیون های متنوعی که این برند دارد سر در گم شدید و نمی توانید کدوم تلویزیون رو انتخاب کنید می توانید به بخش بهترین تلویزیون سامسونگ مراجعه کنید و در این صفحه لیستی از بهترین تلویزیون های سامسونگ را خواهید دید و هرکدام از امکانات تلویزیون ها رو باهم مقایسه کرده و بنا بر نیاز خود بهترین خرید رو در فروشگاه اینترنتی هزارویک انجام بدید و بدون نیاز سفر به بانه خرید از بانه تحویل در تهران رو تجربه کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied