شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز/ آلفا+ همراه مشترکان در روزهای قرنطینه خانگی

70 بسته متنوع و مقرون به صرفه اینترنت موبایل در تطابق با سلایق مختلف مشترکان

همراه اول با تعریف حجم زیادی از بسته های آلفا پلاس، توانست همراهی خود را با کاربران در روزهای قرنطینه خانگی در شرایط و روزهای کرونایی ثابت کند به طوری که با ارائه 70 نوع بسته اینترنتی ذائقه و سلیقه همه مشترکان خود را درنظر گرفت.

70 بسته متنوع و مقرون به صرفه اینترنت موبایل در تطابق با سلایق مختلف مشترکان

به گزارش شمانیوز، ویروس کووید 19 از زمان ورود خود به عنوان میهمانی ناخوانده که به اوایل اسفند ماه سال گذشته باز می گردد تاثیرات فراوانی در سبک زندگی مردم کشور گذاشت چرا که یکی از راه کارهایی اساسی جلوگیری از گسترش این ویروس محدود شدن ترددها در سطح شهرها و میان مردم بود.

 

از طرفی کرونا زمانی به ایران آمد که مردم کشور قرار بود همانند همه ساله در تکاپوی فراهم کردن مقدمات سال جدید باشند که مستلزم رفت و آمد در سطح شهر بود و با ادامه دار شدن آن بحث دید و بازدید عید نیز به چالش کشیده بود. مردم با رعایت فاصله اجتماعی در خانه ها ماندند تا بتوانند در کنار سایر مسئولان این بحران را کنترل کنند.

 

نقش اینترنت در روزهای قرنطینه های خانگی در راستای پیشبرد بسیاری از امور از جمله انجام فعالیت های بانکی، اداری، آموزشی، دورکاری، با خبر شدن از اطلاعیه ها و اخبار جدید، سرگرمی بزرگسالان و کودکان در حوزه های مختلف، دید و بازدیدهای مجازی و ... انکار ناپذیر بوده و است.

شاید اگر دسترسی به اینترنت میسر نبود قرنطینه های خانگی بی نتیجه می ماند و کاربران مجبور می شدند برای انجام امور ضروری در سطح شهر تردد کنند که این امر با یک فاجعه همراه می شد.

 

بر اساس این گزارش، حسین فلاح جوشقانی - معاون وزیر ارتباطات میانگین در هفته های ابتدایی شیوع کرونا در کشور، حجم مصرف اینترنت کاربران در تعطیلات کرونایی را روزانه ۳۰ هزارترابایت عنوان کرد و گفت: مصرف اینترنت در یک هفته اخیر حدود ۵۰ درصد افزایش یافت.

 

حال در چنین شرایطی، جایگاه رقابتی اپراتورها در سبک و تنوع بسته های ارائه خدماتشان دیده می شد؛ اینکه تا چه اندازه قالب بسته های تدارک دیده شده در شبکه آنها قابلیت تطابق با نیاز مخاطبان با هر نوع سلیقه و خواسته ای را دارد.

در این میان با مشاهده خدمات اپراتورهای مختلف، به شرکت ارتباطات سیار ایران برخوردیم که با  تعریف بسته‌های آلفا+، اینترنت همراهی، بسته‌های ترکیبی، مدار فیروزه‌ای و اشتراکی دیتا خدمات خود را در قالب های مختلف و متعدد ارائه کرده است.

 

با توجه به شرایط اخیر و چرخش میل کاربران تلفن همراه به داشتن بسته های اینترنتی مقرون به صرفه (همسو با افزایش میزان مصرفشان)، به نظر می رسد بسته های اینترنت در نظر گرفته شده توسط اپراتور اول تلفن همراه در تطابق بسیار بالا با سلایق و ذائقه های مختلف و متنوع است؛ ترکیب بسته ها از مناظر حجمی، زمانی و قیمتی، لیست بلند بالایی از پیشنهادات بسته های اینترنت آلفا پلاس را به ارمغان آورده که در راستای ایجاد رفاه بیشتر برای مشترکان است.

 

طراحی و چیدمان بسته های مختلف دیتا در زمان ها و حجم های متنوع برای پاسخگویی به طیف گسترده مشترکان از جمله اقدامات شرکت همراه اول است که با نظر مثبت کاربران همراه بوده است.

 

این شرکت با طراحی بسته های آلفا + این امکان را برای آن دسته از کاربرانی  که فایل های حجیم ارسال و یا دریافت می کنند، مکالمه های صوتی و یا ویدیویی در بستر اینترنت انجام می دهند، از برنامه های صوتی و تصویری اینترنتی استفاده می کنند یا تمایل به داشتن اینترنت با سرعت بالا را دارند فراهم کرده است.

 

بسته های آلفا پلاس شامل بسته های یک و هفت روزه، بسته های ماهانه و بسته های بلند مدت (دوماهه،سه ماهه، چهارهه، شش ماهه و یک ساله) می شوند که همراه اول در مجموع 70 بسته را به مشترکان خود با هر نوع سلیقه و ذائقه ای معرفی می کند.

 

برای مشاهده این بسته های اینجا کلیک کنید (https://mci.ir/notrino-plans)

این بسته ها در بخش یک روزه با حجم 60مگابایت برای سیم کارت های اعتباری آغاز و با 1.5گیگابایت بین الملل یک‌روزه + 3گیگابایت داخلی برای سیم کارت های اعتباری به ترتیب با قیمت های 1,600 تومان و 9,900 تومان ادامه می یابدو مشترکان برای فعال کردن این بسته ها می توانند کدهای دستوری تعریف شده را شماره گیری کنند.

 

همچنین بسته های 7 روزه آلفا پلاس برای مشترکان دائمی و اعتباری از حجم ۲۰۰MB با قیمت ۴,۴۰۰ تومان آغاز شده و تا حجم 3گیگابایت بین الملل + 6گیگابایت داخلی با قیمت ۱۹,۵۰۰ تومان ادامه می یابد.

بسته سی روزه آلفاپلاس نیز در کمترین حجم خود 2گیگابایت + (200 مگابایت هدیه صبحانت سی‌روزه) را با قیمت 13,900 تومان دارد و در بیشترین حجم ۱5  GBرا با قیمت۳۶,۹۰۰ تومان دارد.

 

بسته های دو ماهه همراه اول نیز با 18گیگابایت دو ماهه برای سیم کارت های اعتباری و دائمی با قیمت 54,000 تومان آغاز و با 9گیگابایت بین الملل دو ماهه + 18گیگابایت داخلی با قیمت 54,000 تومان ادامه می یابد.

بیشترین حجم این بسته برای اینترنت یک ساله با حجم ۷۰ GBو   قیمت ۱۵۹,۰۰۰ تومان درنظر گرفته شده است.   

 

شرکت همراه اول با تعریف بسته های مختلف به لحاظ حجم و زمان استفاده و نیز قیمت تلاش کرده است سلیقه همه مشترکان خود را در نظر بگیرد بدون شک در این روزهای قرنطینه نیمه رسمی تمامی کاربران به فکر بهره مندی از به صرفه ترین بسته های اینترنتی هستند.

گزارش: معصومه افلاکی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied