شمانیوز
شما نیوز

مشارکت فعالانه هنرمندان در چالش خیرخواهانه «مراقب بیمارن‌مان باش، من مراقب تو»

هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا و اعلام دستور قرنطینه خانگی به عنوان تنها راهکار مقابله مستقیم با آن، اغلب مشاغل در سطح شهرها تعطیل شده و شهرهای کشور عملا از بُعد ظاهر تعطیل شده است.

مشارکت فعالانه هنرمندان در چالش خیرخواهانه «مراقب بیمارن‌مان باش، من مراقب تو»

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه مهر گیتی، با توجه به نوع انتشار و ماهیت رفتاری این ویروس، شاید کمتر کاری از دست مردم برای تقدیر از این جامعه ایثارگر و فداکار ساخته بود اما اکنون در برخی نقاط کشور، کار به جایی رسیده است که نیاز شدید به کمک‌های مردمی احساس می‌شود.

 

در همین راستا موسسه مردم نهاد مهرگیتی بار دیگر و بعد از اجرای موفق کمپین «نوسازی و تجهیز هنرستان دخترانه نرجس خانعلی‌زاده»، به سراغ اجرای کمپین جدیدی برای «کمک به خرید تجهیزات ایمنی برای کادر درمان» رفته است.

 

این موسسه در حالی به حمایت تمام قد از کادر درمان به پاخاسته که با توجه به رسالت مردم نهادی آن، نیازمند اجماع حمایت‌های مردمی و کمک‌های خیرخواهانه برای پیشبرد این هدف متعالی است.

 

شعار این کمپین «تو مراقب بیمارن‌مان باش، من مراقب تو» است.

 

قطعا اگر بدانیم که در صورت کمبود تجهیزات، هر 8 ساعت یک نفر از کادر درمانی از چرخه درمان خارج می‌شود، به یاری این کمپین رفته و هر کدام به وسع خود حمایت‌های مالی و معنوی‌مان را انجام می‌دهیم.

 

موسسه خیریه مهرگیتی قصد دارد با همکاری شما شهروندان مسئولیت‌پذیر، برای حفاظت از جان کادر درمانی و در نتیجه کمک به کنترل این بیماری، با تجهیز اقلام ضروری در بیمارستان‌ها اعم از ماسک‌های تخصصی، گان، مواد ضدعفونی ‌کننده و شیلد در سه استان تهران، کردستان و سیستان و بلوچستان اقدام کند. 

 

هر چند بنابر اعلام این کمپین، با توجه به تنگ بودن زمان کمک‌های نقدی باید هر چه سریع‌تر جمع‌آوری شود اما اگر در حال حاضر قادر به کمک نقدی نیستید، با استفاده از این لینک (http://www.parmoon.com/giti) میتوانید خود را به عنوان حامی کمپین معرفی و سه نفر از دوستان‌‌تان را نیز به حمایت دعوت کنید.

 

با مراجعه به این لینک، دو پوستر برای پست و استوری اینستاگرام با عکس خود دریافت خواهید کرد که قادر به اشتراک‌گذاری آن در پیج خود و دعوت از دوستان دیگرتان برای پیوستن به این کمپین خواهید بود.

 

تاکنون هنرمندان و چهره‌های فرهنگی بسیاری نظیر کوروش سلیمانی، مهدی پاکدل، الهام پاوه‌نژاد، پرستو صالحی، نیما کرمی، بهار ارجمند، امیررضا دلاوری و... حمایت‌های خود را از این کمپین اعلام کرده‌اند.

 

همچنین مدیران و مسئولان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور نیز به شکلی کاملا خودجوش به حمایت از این اقدام خیرخواهانه پرداخته‌اند.

 

به عنوان نمونه حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاون وزیر ارتباطات، مهرداد ترابیان مدیر کل دفتر هماهنگی استان‌های وزارت ارتباطات و مجری طرح USO و بابک تراکمه عضو هیئت مدیره همراه اول به این کمپین پیوسته و از محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ایمان میری مدیر عامل های‌وب، مهدی غیناقی عضو هیئت مدیره اپراتور اول و نیز داود زارعیان معاون مخابرات ایران دعوت کرده‌اند تا به این چالش خیرخواهانه ملحق شوند.

 

لازم به ذکر است، مهرگیتی مؤسسه‌ای غیر دولتی و نیکوکارانه (یاری‌رسان) و متشکل از واحدهای مختلف با هدف بنیادین تلاش برای ساختن ایرانی عاری از تبعیض و فقر فرهنگی است.

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied