شمانیوز
شما نیوز

اعطای تسهیلات طرح ارزش سلامت در شعب بانک کارآفرین

بانک کارآفرین با هدف قدردانی از مدافعان سلامت کشور و پاسخگویی به نیازهای ایشان، و به منظور ارائه راه‌حل‌های نوین و متنوع نمودن پرتفوی اعتباری بانک و همچنین تسهیل شرایط دریافت تسهیلات برای مشتریان محترم، از طرح ارزش سلامت رونمایی کرد.

اعطای تسهیلات طرح ارزش سلامت در شعب بانک کارآفرین

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، کلیه اشخاص حقیقی فعال در بخش‌های پزشکی اعم از عمومی و تخصصی و رشته‌های مرتبط با آن، در صورت برخورداری از اهلیت اعتباری می‌توانند بر اساس ضوابط از انواع تسهیلات طرح ارزش سلامت جهت خرید مواد اولیه، خرید تجهیزات و لوازم کار، خرید مطب یا محل فعالیت و همچنین تعمیر و بازسازی آن بهره‌مند شوند.

 

لازم به ذکر است که نرخ سود تسهیلات اعطایی در طرح ارزش سلامت، مطابق با ضوابط و مقررات ابلاغی در خط مشی اعتباری سالیانه در حال حاضر 18 درصد می‌باشد.

 

بر اساس این گزارش هدف بانک کارآفرین از اجرای این طرح، مشارکت در توسعه و بهسازی بخش درمان و پزشکی عنوان شده است که در نهایت به بهره‌مندی بیشتر و گسترده‌تر جامعه از خدمات درمانی و پزشکی منجر خواهد شد.

 

مشتریان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح ارزش سلامت بانک کارآفرین می‌توانند با مرکز تماس این بانک به شماره 23350-021 تماس حاصل نموده و یا به یکی از شعب آن مراجعه فرمایند.

 

جزئیات طرح تسهیلاتی ارزش سلامت

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied