شمانیوز
شما نیوز

آیین کلنگ‌زنی ساخت و اهدای یک باب منزل مسکونی در منطقه محروم گلدشت

شرکت فولاد خوزستان در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و محرومیت زدایی، با حضور سرهنگ عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) و علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان، ۱۰ تیرماه ۱۳۹۹ ساخت یک باب منزل مسکونی در منطقه محروم گلدشت شهرستان اهواز را آغاز نمود.

آیین کلنگ‌زنی ساخت و اهدای یک باب منزل مسکونی در منطقه محروم گلدشت
به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان؛ عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) با تشکر از مدیرعامل فولاد خوزستان در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی در استان خوزستان اظهار داشت: یک مدیر انقلابی مدیری است که در تمامی مراحل به خصوص در زمان بحران به فکر محرومان باشد.
 
وی افزود: شرکت فولاد خوزستان همواره در رسیدگی به مناطق کم برخوردار و هم جوار، مراحلی همچون زمان سیلاب سال ۹۸ و بحران کرونا در سال جاری و غیره پشتیبان مردم مناطق محروم بوده است.
 
علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان در آیین یادشده اظهار داشت: مجموعه فولاد خدمت به مردم را وظیفه خود می‌داند، ما از امام (ره) و شهدا درس خدمت به مردم را آموختیم و این شرکت تمام تلاش خود را بر امتداد نهضت خدمت‌رسانی به مردم استان قرار داده است.
 
وی افزود: با وجود محرومیت در منطقه گلدشت، قرارگاه سازندگی و محرومیت‌ زدایی فولاد خوزستان با حضور در منطقه و بررسی میدانی مشکل یکی از خانواده‌های محروم این منطقه، اقدام به احداث یک باب منزل مسکونی برای آنان نمود؛ در اجرای این طرح، رعایت موارد استاندارد و سرعت در کار برای ما بسیار مهم است. 
 

مدیرعامل فولاد خوزستان در پایان ابراز امیدواری نمود، ساخت منزل یاد شده تا سه ماه آینده به اتمام رسیده و آماده بهره‌ برداری شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied